Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-10, 08:27   #1
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

iPhone

Mobilen min tok kveld i går og jeg er veldig gira på iPhone.
Ser Ellos har gamletypen til 4000,- kroner men da får jeg vel ikke sendt mms?
Har mobil gjennom jobben og det selskapet selger ikke iPhone, så da lurer jeg på følgende; Hvis jeg kjøper iPhone med abbonement f.eks gjennom Telenor eller Netcom, får jeg da låst den opp for andre operatører hvis jeg ikke sier opp abbonementet? Dvs at jeg bare betaler for abbonementet til bindingstiden er ute, men bruker ett annet simkort i telefonen? Litt knotete forklart kanskje, men håper dere skjønner

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 08:47   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Ser Ellos har gamletypen til 4000,- kroner men da får jeg vel ikke sendt mms?

Hvis gamletypen er 3G (altså ikke 3GS) så har den også MMS: http://store.apple.com/no/browse/hom...mco=OTY2ODA0NQ

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 09:27   #3
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

3G mangler video, vet jeg. Husker ikke hva annet som mangler. Min fungerer strålende i hvert fall.

Gammel 28-04-10, 09:56   #4
Mira
Bør lage seg en tittel selv

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

3G mangler video, vet jeg. Husker ikke hva annet som mangler. Min fungerer strålende i hvert fall.

Vet at noen i klassen min har lastet ned noe slik at de kan filme.
Jeg har ikke gjort det, savner det heller ikke.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 10:01   #5
HP
Administrator

HP sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

3G støtter ikke mange av de gode funksjonene i neste versjon av operativsystemet som kommer i juni, jeg ville kjøpt 3GS.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 10:18   #6
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Også er 3G en god del tregere enn 3GS. :har 3G:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-10, 10:19   #7
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Men får jeg bruke den med andre simkort hvis jeg bare betaler på abbonementet?? Eller må jeg si opp å betale for å få det til?

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:14.