Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Turist i egen by - Oslo

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 09:51   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Tommel opp

Turist i egen by - Oslo

Jeg vil bare informere alle om at det er "turist i egen by" på søndag (altså 2. mai). Det er selvfølgelig også tillatt for tilreisende.

Konseptet er at man møter opp på Rådhuset på søndag og får utdelt gratis Oslo-pass. Så kan man reise med kollektivtransport og gå på masse forskjellige museer hele dagen.

Jeg og en nabo gjorde dette med ungene i fjor og det var stor stas. Mange av museene har eget tilrettelagt opplegg for barn. Vi skal gjøre det i år også.

For mer informasjon. Sjekk ut denne siden: http://www.visitoslo.com/en/turist-i...44-102817.html

Gammel 30-04-10, 09:54   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Turist i egen by - Oslo

Takk for tips! Jeg leste om det for litt siden, og glemte det igjen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 09:59   #3
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Dette syns jeg høres super spennende ut. Bra tiltak egentlig.
Vist snuppa blir bedre i form så kommer vi nok til å dra på dette.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:36   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Vi skal i konfirmasjon på søndag, ellers hadde vi benyttet oss av det.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 11:09   #5
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har utskrift av programmet liggende, og håper vi får deltatt.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 11:20   #6
Olifant
Fersk i gamet

Olifant sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal i barnebursdag på søndag, hvis ikke hadde dette vært midt i blinken.
Er det noe de pleier å arrangere hvert år?

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 11:25   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Er det noe de pleier å arrangere hvert år?

Ja, det tror jeg. Det er minimum 3. året i år.

Gammel 06-05-10, 21:19   #8
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Dro dere Tjorven? Var det bra?

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 21:37   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Vi endte opp med å dra avgårde 7 barn og 8 voksne fra nabolaget. Vi var på Folkemuseet, og med så mange tok det en liten evighet. Deretter dro min lille familie på fredsmuseet og spiste middag på Fridays (som også var rabattert).

Neste gang skal vi ikke være så innmari mange, for det ble litt kaotisk. Men det ble en fin dag.

...... og på søndag som kommer skal vi på Tusenfryd med "Turist i egen by"-rabatt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.