Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Finnes det en foundation som ikke smitter av?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 10:28   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det en foundation som ikke smitter av?

Og som ikke gir deg klaus-følelse? Mineralpudder dekker ikke nok, så det må være foundation. Jeg har brukt noen fra Max Factor, men følelsen av tetthet og porer som ikke får puste ble overveldende.

Gammel 30-04-10, 10:35   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det en foundation som ikke smitter av?

Jeg har en fra Isadora nå. Med solfaktor 12.
Jeg har forsøkt mange foundation og har følt samme klausfølelsen som deg, men det har jeg ikke med denne.
Dekker også godt nok for meg.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-10, 10:36   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Estee Lauder Doublewear, evt. Doublewear light smitter ikke av. Jeg brukte light til bryllupet vårt (stikkord 30 grader pluss og høy luftfuktighet), og foundationen satt som støpt hele dagen. Det eneste er at det bare finnes fire farger å velge i her i Norge. Den vanlige DW kan visstnok se litt sparklet ut, fordi den er ekstremt dekkende, men Light dekker akkurat passe.

Gammel 30-04-10, 18:43   #4
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips. Jeg er på utkikk etter en jobbfoundation, en som sitter bra lenge, ikke smitter av og ikke gir meg klausfølelse.

Gammel 30-04-10, 18:45   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en fantastisk en fra Sans Soucis, men den gikk ut av produksjon tror jeg. Den het noe slikt som stay true on matte foundation (om den kan fås andre steder, kanskje det bare var butikken som sluttet å ta den inn?).

Gammel 30-04-10, 19:59   #6
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er avhengig av en dekkende foundation, og jeg synes at ID sitt mineralpudder dekker mer enn alle andre typer foundation (man tar på litt etter litt til det dekker nok) - også er det jo et stort pluss å unngå kliss.

Gammel 14-05-10, 21:52   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er avhengig av en dekkende foundation, og jeg synes at ID sitt mineralpudder dekker mer enn alle andre typer foundation (man tar på litt etter litt til det dekker nok) - også er det jo et stort pluss å unngå kliss.

ID sitt, altså? Jeg har brukt en type fra Body Shop, og da kunne man i grunn ikke se at jeg hadde noe på i det hele tatt. Jeg tok ikke mye på, men det burde jeg kanskje prøve? Hvor kjøper du det?

Gammel 14-05-10, 22:01   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også id sitt ser bra ut, men jeg føler meg litt stiv i maska med det. Jeg har kjøpt mitt hos en hudpleiesalong, men de har vel litt rundtomkring, billigst er det på nett.

Gammel 14-05-10, 22:04   #9
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er veldig fornøyd med I.D. mineral foundation. Det er jo bare å legge på til man er fornøyd med dekkgraden. Den smitter ikke av og ikke merker man at man har det på heller. Veldig behagelig, og det har solfaktor 15.

Gammel 14-05-10, 22:09   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I.D.
Dekker veldig veldig bra.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 22:09   #11
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Og man ser ikke pelskledd ut etterpå heller? Syntes mineralfoundationen jeg har gir meg et "hårete" ansikt hvor tørr hun ser grusom ut.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 22:10   #12
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Og man ser ikke pelskledd ut etterpå heller? Syntes mineralfoundationen jeg har gir meg et "hårete" ansikt hvor tørr hun ser grusom ut.....

Peeling er en fin ting. Men nei, du ser ikke pelskledd ut.

Gammel 14-05-10, 22:11   #13
Zulu
Make it count!

Zulu sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes Glo Minerals sitt mineralpudder dekker best, ser mest naturlig ut og er mest hudvennlig av de jeg har prøvd. Det er viktig å ha en god børste, f.eks. denne:

Gammel 14-05-10, 22:12   #14
Joika
Pauset

Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Peeling er en fin ting. Men nei, du ser ikke pelskledd ut.

Har peelingkrem og alt sånt egentlig. Føler at mineralfoundation ser veldig unaturlig ut.... men nå har jeg en litt rimeligere type. Loreal tror jeg det er.

Gammel 14-05-10, 22:13   #15
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er ganske forskjell på billigtypen, både når det gjelder selve pudderet og kosten. For det er viktig at man bruker rett type kost, og har det på riktig også.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 22:18   #16
Joika
Pauset

Standard

Lurer på om jeg skal stikke til byen og kjøpe meg i morgen da. Er så misfornøyd med den jeg har..... Så får jeg heller bestille på nett når jeg skal supplere.

Gammel 14-05-10, 22:23   #17
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Mac, åf cårse!

Gammel 14-05-10, 22:31   #18
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Føler at mineralfoundation ser veldig unaturlig ut.... men nå har jeg en litt rimeligere type. Loreal tror jeg det er.

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg tror det er ganske forskjell på billigtypen, både når det gjelder selve pudderet og kosten. For det er viktig at man bruker rett type kost, og har det på riktig også.

Jeg prøvde Loreal sin før jeg kjøpte ID, og det er to helt forskjellige ting. Jeg følte meg også litt sånn lodden med Loreal, mens ID er bra saker.

Gammel 14-05-10, 22:33   #19
Joika
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg prøvde Loreal sin før jeg kjøpte ID, og det er to helt forskjellige ting. Jeg følte meg også litt sånn lodden med Loreal, mens ID er bra saker.

Ja jeg føler det ser veldig kunstig ut, og huden ser tørr og hårete ut. Ikke et problem jeg pleier ha. Kan avsløre for dere, at jeg ikke har pels.

Gammel 15-05-10, 00:25   #20
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

http://minmote.no/index.php/2009/03/...u-perfekt-hud/

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.