|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?Er det noen her som har erfaring med Citroen c4 grand picasso og som kan fortelle meg om det er plass til tre barneseter (beltestoler) ved siden av hverandre i baksetet? Jeg vet at bilen har 7 seter, men spørsmålet er altså om det går med tre beltestoler i baksetet? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
|
Sv: 3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?Enig med Trixie. Vi har to beltestoler og hadde fint hatt plass til et sete til!
|
|
|
#4 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?Vi har to beltestoler og en pute så da ville jeg tro at det gikk bra med tre beltestoler. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: 3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?Dagmammaen vår i fjor hadde en sånn og hadde tre jenter bakovervendt i baksetet der.
|
|
|
#6 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: 3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?Vi får ikke plass til 3 bilseter i svigermor sin.
|
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: 3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?Men Honda, er du da sikker på at hun har den store C4én? Ikke den lille? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: 3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?Det er vanligvis i skulderhøyde det kan bli problematisk; det er der beltestolene er bredest. Så det går ikke nødvendigvis med tre sånne selv om to pluss en bakovervendt stol går bra. (Må tilføye at jeg ikke har erfaring med den aktuelle biltypen.)
|
|
|
#9 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: 3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?
Joda hun har det store. Helt ny.
|
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Sv: 3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?Jeg låner en bil av en kompis i morgen og sjekker. Maxi Cosi Rodi sine stoler er nokså brede oppe i skulderhøyde, så jeg kan godt tenke meg at det kan bli trangt. 3 beltestoler tar nok gjerne mer plass i bredden enn de fleste andre stolkombinasjoner. Men vi får gjøre et forsøk, i det minste. Det er jo en knallfin bil... :sikle: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: 3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?Vi har to beltestoler og et bakovervendt sete. Fungerer utmerket. |
|
|
|
#12 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: 3 barneseter i Citroen C4 grand picasso?Vi har hatt to Akta Graco duologic bakovervendt og en Britax kidfix i baksetet i vår Grand Picasso. Det går også med 3 Britax kidfix beltestoler ved siden av hverandre.
|
![]() |
|
|