Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Webhotell - seriøse aktører

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-10, 23:30   #1
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Webhotell - seriøse aktører

Jeg er i gang med egen praksis - og har sett at jeg trenger et nettsted med enklere nettadresse enn den gratissiden jeg har nå. Det er mange ulike aktører i markedet - og jeg synes ikke om å bli bondefanget i noe som er amatørmessig, dyrt eller lite hensiktsmessig. Så jeg spør forumets allvitende brukere:
Hvordan skal jeg gå frem for å finne et webhotel jeg vil synes er verdt å ha domenet hos?

En annen ting er at jeg trenger nok en smule hjelp til å lage nettsidene - og der må jeg vel bare lete og knote selv for å finne noen som kan...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:27.