|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prematurmamma
|
![]() Jeg har rapportert en FB-gruppeJa, det har jeg. NN har blitt medlem av "Vi som hater Victoria i Paradise Hotel" kunne jeg lese på facebook i dag. Jeg gikk inn i gruppa for å se, og på basic info sto det blant annet enn at denne Victoria er en falsk hore. Så jeg rapporterte gruppen for hatefullt innholdt, og satte "Vurderer å starte gruppen "vi som hater vi hater-grupper" eller noe i den duren" som egen status.
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har rapportert en FB-gruppeDet har jeg også gjort, flere ganger, hehe. Bla. en hatside som den du snakker om, men denne gikk på en Farmen-deltaker. Jeg har aldri sett Farmen men sånne sider er forferdelige, synes jeg. Ren mobbing.
![]() |
#3 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Jeg har rapportert en FB-gruppeDet er litt snodig at den personen jeg kjenner som har meldt seg inn i gruppa er veldig anti mobbing. Men så snart man er med i et tv-program så er man fritt vilt? Joda, man må tåle litt om man legger seg for hugg på den måten, men det bør være grenser.
![]() |
![]() |
#4 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Jeg har rapportert en FB-gruppeMen hva skjer med gruppene når de rapporteres? Må flere rapportere for at endringer skal skje?
![]() |
![]() |
#5 |
utfordrer ikke
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har rapportert en FB-gruppeHar det noe for seg å rapportere grupper altså? En på vennelista mi sto i går som tilhenger av en gruppe som het noe ala "sitater fra barnevernsansatte", og når jeg sjekket nærmere hva det var, viste det seg å være bl. a navngivning av "onde" barnevernsansatte. Jeg ble helt sjokkert, men tenkte aldri at jeg kunne rapportere gruppa.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har rapportert en FB-gruppeJeg rapporterte en "Slå en Eirik dag" eller hva den nå het. Det florerer visst grupper ala dette. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|