Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Klikk-klakk-klikk-klakk

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 23:37   #1
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Klikk-klakk-klikk-klakk

Jeg har kjøpt meg nye, fine sko, med litt hel. De bråker infernalsk.

Det som fasinerte meg mest var at de faktisk ikke sier klikk-klikk-klikk, men klikk-klakk-klikk-klakk. Hvorfor er det sånn? Er det meningen at pensko skal lage forskjellig lyd?

Gammel 01-05-10, 23:44   #2
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klikk-klakk-klikk-klakk

Det hadde jo vært kjedelig om de bare sa klikk-klikk-klikk-klikk, lizzom.

Gammel 01-05-10, 23:55   #3
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Om det irriterer deg for mye, så kan du sette på gummihæler hos skomakeren. Det sparer skoen for mye slitasje også.

Gammel 01-05-10, 23:56   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Om det irriterer deg for mye, så kan du sette på gummihæler hos skomakeren. Det sparer skoen for mye slitasje også.

Og beina. For ikke å snakke om kollegaer og andre sakesløse ofre.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:56   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Det er fordi du går for fort.
Når skoene lager sånn lyd så er det et tegn på at du har kjøpt dramaqueen-sko, og da kan du utelukket gå i slow motion og med bris i håret. Og themesong i bakgrunnen.

Gammel 02-05-10, 00:07   #6
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Haha, jeg er lærer og holdt sikkert på å drive elevene mine til vanvidd, ikke minst meg selv. Kanskje det er steppesko jeg har kjøpt?

Tror ikke jeg har tid til slow motion og themesong i klasserommet... selv om det kan være fristende!

Gammel 02-05-10, 00:09   #7
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Haha, jeg er lærer og holdt sikkert på å drive elevene mine til vanvidd, ikke minst meg selv. Kanskje det er steppesko jeg har kjøpt?

Tror ikke jeg har tid til slow motion og themesong i klasserommet... selv om det kan være fristende!

Kan ikke elevene kore? Jeg mener, når de først er der.

Gammel 02-05-10, 00:11   #8
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kitty Bastard, her.

Kan ikke elevene kore? Jeg mener, når de først er der.

Jo, god idé! De følger ikke så godt med på undervisningen min uansett.

Gammel 02-05-10, 00:26   #9
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke fordi hver sko sier både klikk og klakk da?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 00:27   #10
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Neei, det kan vel ikke være det?

Gammel 02-05-10, 00:57   #11
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Neei, det kan vel ikke være det?

Joda. Den ene har bare mye høyere klikkelyd enn den andre har klakkelyd. Og omvendt.

Gammel 02-05-10, 00:58   #12
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

*forestiller seg*

Kanskje jeg går rart?

Gammel 02-05-10, 01:00   #13
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Standard

Jeg får den ikke til å gå opp jeg heller altså. Men det høres ut som en veldig god teori før man begynner å tenke for mye på den

Gammel 02-05-10, 01:01   #14
Magica
søt

Magica sin avatar

Standard

Jeg skulle ønske jeg ikke begynte å tenke på dette her i det hele tatt.

Gammel 02-05-10, 01:26   #15
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg klikker av klikkelyd på jobb. Hva er galt med joggesko?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:33.