Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hjelp til valg av ytterdør

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-10, 23:06   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Hjelp til valg av ytterdør

Vi er nødt til å skifte ytterdør og tror vi har landet på tre mulige alternativer. Det finnes jo et hav av ulike dører. Mannen min er dog ganske kresen på leverandør, så vi har begrenset oss til Swedoor, Gilje og Dooria - og ut fra utvalget der og den litt gammeldagse stilen som står best til vårt over 80 år gamle hus, har vi plukket ut disse tre kandidatene:

Swedoor Mozart

Swedoor Debussy

Dooria Delsbo 7804

Swedoor Ives kan også være aktuell ...men jeg er, som med den øverste, litt usikker på det ovale vinduet.

___

Hva tycks? Hvilken dør kan komme til å gjøre seg best, eller blir det "ett fett"? Kom gjerne med andre forslag også, lett å se seg blind ...

Her er inngangspartiet vårt per i dag. Fargen på døren forblir den samme som i dag; Rættviksblå. Ikke de beste bildene, men får ikke tatt nytt og nærmere før evt. i morgen når det er lyst ute igjen.

Sist redigert av Bomull : 01-05-10 kl 23:12.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:09   #2
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hjelp til valg av ytterdør

Jeg falt for Swedoor Debussy

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:09   #3
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Debussy er en veldig flott dør. Vi skal ha den som dobbeltdør antakeligvis.

Gammel 01-05-10, 23:12   #4
Siwa

Siwa sin avatar

Hvor: Trondheim
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg falt for Swedoor Debussy

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:14   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Debussy er en veldig flott dør. Vi skal ha den som dobbeltdør antakeligvis.

Ja, den er kjempefin. Det er nok min favoritt av disse så langt, mannen er dog mer mot nr. 1 og 3 ... Ønsker meg veldig dobbel dør , men det har vi ikke plass til dessverre!

Gammel 01-05-10, 23:15   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Swedoor Debussy er den eneste jeg synes var fin.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:17   #7
Siwa

Siwa sin avatar

Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Jeg synes 1 og 3 hadde for mye "mønster" jeg
Liker det litt enklere, så derfor falt jeg mest for Debussy, men nr 4 kan også gå

storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-10, 23:28   #8
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Swedoor Mozart eller Swedoor Debussy .

Gammel 02-05-10, 00:43   #9
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Swedoor Debussy.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 08:31   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Debussy.

Gammel 02-05-10, 08:49   #11
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Debussy eller ingen av dem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 08:55   #12
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg likte den øverste..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 09:02   #13
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Debussy kommer til å gjøre seg fint hos dere!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 09:23   #14
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Debussy eller ingen av dem.

Enig.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 09:25   #15
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Debussy!

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 09:51   #16
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Den første hadde for mye dill. Den andre ser ut som den har en visuell glitch. Så da må det bli den tredje - men uten "bobleglass". Den fjerde likte jeg i alle fall ikke.

Faktisk var vel ingen av dørene min stil Kanskje nr 2 om den ikke hadde hatt den visuelle glitchen (for meg, ser at de andre liker den). Den var i alle fall "renest".

Gammel 02-05-10, 10:22   #17
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nr 2.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 12:25   #18
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Takk for alle innspill - og sååå fornøyd med å se at de fleste av dere stemmer for den jeg helst vil ha også!

Er vanskelig å forestille seg helt hvordan det vil bli, og på mange måter er jeg enig med deg vedrørende "dill", jolie ...men det er ikke så veldig mange andre dører som kunne gått an foruten de som ligner den vi har, jeg ser ikke for meg en hypermoderne dør står helt i stilen med resten av husets eksteriør.

Gammel 02-05-10, 14:11   #19
ElinM
På vei

ElinM sin avatar

ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Uten tvil Swedoor Debussy.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-10, 14:18   #20
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Stemmer også på Swedoor Debussy

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:58.