![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() SolariumJeg er hvit. Blåhvit. Skummetmelkfarget, rett og slett. De siste femten årene har jeg ikke solet meg og har ikke noe som helst grunnlag bortsett fra bittelitt i ansiktet. I år har jeg tenkt å gjøre noe med dette og har faktisk tenkt å vise meg offentlig i bikini, og da lurer jeg på om jeg ikke burde ta litt sol først. Men tør jeg det? Jeg har ganske mange føflekker og er egentlig ikke spesielt glad i tanken på å utsette meg for føflekkreft, men det forfengelige har sneket seg inn i hodet mitt og derfor trenger jeg litt tenkehjelp. Ta bittelitt sol eller ikke? |
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Solariumjeg har rødt hår, litt fregner, ganske lys hud og tar glatt litt solarium om våren. Jeg passer på å ikke bli brent eller å ta for mye, 10 minutter et par ganger i uken (8-10 ganger) holder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: SolariumStart forsiktig med 5 min, så kan du øke etter hvert som du tåler solen bedre. Det viktige er å ikke bli brent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
_Kine på nybaktmamma
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Akershus
![]() ![]() |
![]() Sv: SolariumJeg liker å få litt grunnlag + jeg er også gjennomsiktig om jeg ikke tar litt sol
![]() |
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: Solarium
Deilig?
![]() |
![]() |
#8 |
nju nja njo
|
![]() Sv: SolariumJeg er også veldig skeptisk til solarium og ville brukt selvbruning, det er masse å velge i. Og en bra solkrem på veranda'n etterpå.
![]() |
|
|