|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tidsklemma
|
![]() Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Hvordan opplever du ulike nettfora?
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg startet med mirc i hine hårde dager - så ble det kvinneguiden og SM/NM i 05. Siden 06 har jeg kanskje hengt her omkring i hovedsak. (Selv om jeg sa jeg ikke skulle
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er som jeg er. Jeg bruker kun fp, men har vært bruker et annet sted tidligere. Det er sjelden folk som treffer meg blir skrekkelig overrasket over rl-meg tror jeg, men jeg er kanskje ikke den rette til å kommentere det. |
![]() |
![]() |
#4 |
I endring
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er meg selv uansett hvor jeg er, jeg har for dårlig hukommelse til å prøve å være noen andre på nett en i RL
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er slik jeg er overalt. Nysgjerrig på noe, kunnskapsrik på annet og helt blank på mye.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)
Du er ikke så god på bokstaven s heller. |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Lurer på mom det var kakesmulene fra tidligere som satte seg fast nedi der.
![]() |
#9 |
I endring
|
Men nå ble jo Men overaktiv
![]() |
#10 |
ssscccuphersfantassschisk
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er nok den samme på nett som i virkeligheten. Til tider kanskje litt mer "usynlig" på nett. Det tror jeg er av den enkle grunn til at jeg har funnet min plass i vennegjengen, men ikke helt på nett (enda).
![]() |
#12 |
flisespikker
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg begynte nett-"karrieren" min på Usenet, der jeg (og langt de fleste andre) postet under fullt navn. Den vanen har hengt med meg videre, på den måten at jeg poster som om jeg skrev under fullt navn. Jeg vet godt at kolleger (nåværende og fremtidige), familiemedlemmer (hei mamma!
![]() |
#14 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)Jeg er meg selv både her og der, og tror alltid at andre også er det. Jeg har vært på andre fora tidligere, men føler at jeg har funnet min plass her på FP. Så nå er jeg bare her. Det er mange her inne jeg anser som venner, selv om jeg aldri har truffet dem i rl. Det er også mange her inne jeg har truffet.
![]() |
#18 |
flisespikker
|
![]() |
#19 |
I endring
|
nÅr jeg innså hvor lyst jeg hadde på smørbukk i dag, så da er det greit å se avataren din ofte
![]() |
#20 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Nettverden kontra den virkelige verden (VL VS RL)(Håkkei, jeg så den før jeg postet, men det ble artigere å ikke editere).
![]() |
|
|