|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor finner jeg smale barnesko?Minstejenta mi har smal fot og lange tær, og jeg synes det er vanskelig å finne sko som passer godt. Vanlige barnesko er ofte så brede, og når de skal være lange nok til å gi henne plass til storetåa blir de så fryktelig brede - rene andeføttene - og sitter dårlig. Så, finnes det sko til barn som er litt smalere enn de vanlige barneskoene, og hvor finner jeg dem?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne jeg smale barnesko?Jeg synes i allefall Adidas har smale voksen sko. Muligens til barn også? Ecco har smale vintersko til barn, men brede joggesko. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne jeg smale barnesko?Jeg er på jakt etter det samme. Har åtteåring med føtter i str 36, og vi finner ingen sko som passer hennes supersmale føtter. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finne jeg smale barnesko?Jeg har nettopp kjøpt Timberland joggesko til mine to småtroll med smale føtter. De kunne godt vært enda smalere, men er det beste jeg har funnet til nå. Lette og myke i sålen er de også.
|
|
|
#5 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor finner jeg smale barnesko?Jeg har en med smale føtter. Addidas er perfekt, de har mange modeller å velge i som er smale.
|
|
|
|
#6 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor finner jeg smale barnesko?Snuppa har smale føtter. Vi kjøpte Geox til henne i fjor. I år har hun fått sko fra en bestemor. De er verken smale eller spesielt gode, så jeg tror hun får et par Geox om litt.
|
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor finner jeg smale barnesko?Puma er gode for smale føtter. |
|
![]() |
|