Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Potet or not potet til fiskegrateng

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Serverer du potet til Fiskegrateng?
Ja, serverer alltid potet til fiskegrateng 91 62,76%
Nei, serverer aldri potet til fiskegrateng 17 11,72%
Varierer 29 20,00%
Serverer ikke fiskegrateng 8 5,52%
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-10, 15:22   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Potet or not potet til fiskegrateng

Når dere serverer fiskegrateng bruker dere da å servere kokte poteter til?

Hmpfrh - jeg skulle lage poll, men noe skjærte seg.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 15:27   #2
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Sv: Potet or not potet til fiskegrateng

Not. Nok karber i makaronien. Dessuten blir det alt for tørt.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 15:27   #3
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Litt opp og ned, noen ganger med og andre ganger uten.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 15:28   #4
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Alltid med potet.

Gammel 06-05-10, 15:29   #5
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mamma serverte alltid med potet OG makaroni. Men hun hadde aldri makaroni i fiskegratengen. Jeg serverte med potet før, helt til mannen min sa at det var unødvendig. Så nå gjør jeg ikke det. Men jeg ser ikke problemet med å gjøre det heller.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 15:35   #6
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Potet! Mannen prøvde seg med å servere ett lite brett med fiskegrateng en gang, uten potet. Vi var like sulten begge to etter måltidet, og jeg stønnet høylydt over at han glemte potet. Han får fortsatt høre det, så for min del er fiskegrateng og potet som oboy og melk. (Det første jeg kom på, altså oboy har ikke noe poeng uten melk. )

Gammel 06-05-10, 15:38   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Med potet! Og smeltet smør, gjerne med purre oppi.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 15:40   #8
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Vi har alltid servert med potet, men som noen sier her så er det egentlig nok karber med all makaronien. Jeg forsøker meg på å kutte det ut, men kjenner at jeg liksom synes at det smaksmessig er noe som mangler.

Gammel 06-05-10, 15:41   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fiskegrateng serveres med kokt potet, revne gulrøtter og smeltet smør. Det går med enorme mengder når vi serverer fiskegrateng til middag.

Gammel 06-05-10, 15:42   #10
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg er endelig voksen og kan velge bort potet når jeg lager mat.

Gammel 06-05-10, 15:44   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Fiskegrateng serveres med kokt potet, revne gulrøtter og smeltet smør. Det går med enorme mengder når vi serverer fiskegrateng til middag.

Nå fikk jeg et akutt behov for å reise de femti milene hjem til mamma og spise hennes fiskegrateng med potet, kokte gulrøtter og masse, masse smeltet smør.

Gammel 06-05-10, 15:51   #12
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Nei. Vi bruker vel egentlig knapt å servere potet til noe som helst.

Gammel 06-05-10, 15:53   #13
Libra

Libra sin avatar

Standard

Dere som ikke bruker potet, hva bruker dere å servere til? Jeg forsøker nå med salat. Går greit, men blir ikke helt det samme som potet, smør og raspa gulrøtter.

Gammel 06-05-10, 15:54   #14
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Standard

Jeg serverer revet gulrot og smeltet smør.

Jeg tror ikke jeg ville likt salat til.

Gammel 06-05-10, 15:55   #15
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Jaalltid potet, smelta smør og raspa gulrot.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 15:58   #16
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Jeg lager fiskegratengen selv med mye fisk og helt uten makaroni. Som tilbehør serverer jeg kokte poteter og råkostsalat, samt en god remulade.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 16:01   #17
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Hmpfrh - jeg skulle lage poll, men noe skjærte seg.

Om du gir meg alternativene, så kan jeg lage den for deg.

Gammel 06-05-10, 16:07   #18
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Fy søren, nå fikk jeg lyst på fiskegrateng! Har det sjelden nå, men har klart å lage det tilpasset alle mine intoleranser, og det ble ganske bra. Oppvokst med poteter, revet gulrot og smeltet smør til, men i de siste årene har jeg stort sett droppet poteten.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 16:10   #19
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Hvis jeg skal spise fiskegrateng, må jeg lage det selv, og jeg liker ikke så godt makaroni oppi. Jeg husker vagt fra før jeg begynte på dietten, at kjøpefiskegrateng stort sett var makaroni med spor av fisk rundt.
Jeg liker best poteter til, samt kokte grønnsaker.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 16:11   #20
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Fy søren, nå fikk jeg lyst på fiskegrateng! Har det sjelden nå, men har klart å lage det tilpasset alle mine intoleranser, og det ble ganske bra. Oppvokst med poteter, revet gulrot og smeltet smør til, men i de siste årene har jeg stort sett droppet poteten.

Oppskrift? Jeg har hittill ikke lykkes med å lage fiskegrateng, men jeg lyktes ikke før jeg begynte med glutenfritt heller, da.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:38.