|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
Se resultatene: Serverer du potet til Fiskegrateng? | |||
Ja, serverer alltid potet til fiskegrateng |
![]() ![]() ![]() ![]() |
91 | 62,76% |
Nei, serverer aldri potet til fiskegrateng |
17 | 11,72% |
Varierer |
29 | 20,00% |
Serverer ikke fiskegrateng |
8 | 5,52% |
Deltakere: 145. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengNot. Nok karber i makaronien. Dessuten blir det alt for tørt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Textrovert
|
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengMamma serverte alltid med potet OG makaroni. Men hun hadde aldri makaroni i fiskegratengen. Jeg serverte med potet før, helt til mannen min sa at det var unødvendig. Så nå gjør jeg ikke det. Men jeg ser ikke problemet med å gjøre det heller.
![]() |
#6 |
Glad
|
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengPotet! Mannen prøvde seg med å servere ett lite brett med fiskegrateng en gang, uten potet. Vi var like sulten begge to etter måltidet, og jeg stønnet høylydt over at han glemte potet.
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengVi har alltid servert med potet, men som noen sier her så er det egentlig nok karber med all makaronien. Jeg forsøker meg på å kutte det ut, men kjenner at jeg liksom synes at det smaksmessig er noe som mangler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengFiskegrateng serveres med kokt potet, revne gulrøtter og smeltet smør. Det går med enorme mengder når vi serverer fiskegrateng til middag.
![]() |
![]() |
#11 |
Textrovert
|
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegrateng
Nå fikk jeg et akutt behov for å reise de femti milene hjem til mamma og spise hennes fiskegrateng med potet, kokte gulrøtter og masse, masse smeltet smør.
![]() |
#12 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengNei. Vi bruker vel egentlig knapt å servere potet til noe som helst.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengDere som ikke bruker potet, hva bruker dere å servere til? Jeg forsøker nå med salat. Går greit, men blir ikke helt det samme som potet, smør og raspa gulrøtter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Textrovert
|
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengJeg serverer revet gulrot og smeltet smør.
![]() |
#16 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengJeg lager fiskegratengen selv med mye fisk og helt uten makaroni. Som tilbehør serverer jeg kokte poteter og råkostsalat, samt en god remulade. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Live and let live
|
Om du gir meg alternativene, så kan jeg lage den for deg.
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengFy søren, nå fikk jeg lyst på fiskegrateng! |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Potet or not potet til fiskegratengHvis jeg skal spise fiskegrateng, må jeg lage det selv, og jeg liker ikke så godt makaroni oppi. Jeg husker vagt fra før jeg begynte på dietten, at kjøpefiskegrateng stort sett var makaroni med spor av fisk rundt.
![]() |
#20 |
Sviiisj!!
|
Oppskrift?
![]() |
|
|