Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Må macen min til doktoren?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-10, 21:49   #1
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må macen min til doktoren?

Etter at jeg foretok oppdatering på macen (MacBook Pro) for litt siden er den helt håpløs å surfe med. Den jobber og jobber i år og dag før jeg kommer inn på nettsider. Innimellom er avatarer og bilder bare spørsmålstegn. Jeg aner ikke hva jeg oppdaterte, det var sånne autogreier. Men har registrert at Safari ser litt annerledes ut. (F.eks at den jobber seg fram til oppgitte side med en grå boks til høyre i adressefeltet, framfor en økende blå strek.)

Jeg er totalt uvitende når det gjelder Mac og data generelt, og aner ikke hva jeg skal se etter, og hvor jeg ser. Begynner minnet å bli fullt? Er det noe med oppdateringen som gikk skeis? Er det Telenor som har svikta? Noen som har tips til hva jeg ser etter?

Sist redigert av Irma : 07-05-10 kl 00:19.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:36.