|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
<*(((<
|
![]() Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassJeg skal fly ned til Gardermoen sent på kvelden, overnatte på hotellet på terminalen og så ta et tidlig fly videre. Billetten min er gjennomgående, så jeg regner med at bagasjen min blir booket helt fram. Jeg må ikke hente bagasjen min på Gardermoen og sjekke den inn igjen på morgenen da, nei? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassHvis du skal til ytlandet må du vel det.
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassHvorfor det, forresten? På vei hjem må jeg jo, pga. toll og slikt, men ut? Må jo ikke det når det ikke er overnatting underveis på utgående. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassMulig de ikke kan sjekke inn bagasjen helt frem nettopp fordi du har så langt stopp. Da må du hente alt likkavel.
![]() |
#6 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassDet er vanligvis kun når en kommer fra utlandet at bagasjen må hentes ut før en kan reise videre innenlands. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassHvis du skal overnatte, må du hente ut bagasjen din. |
![]() |
![]() |
#8 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassSAS? De har en chattefunksjon hvor du (sikkert) kan spørre.
![]() |
#10 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassNei nå ...
![]() |
#11 |
<*(((<
|
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplass
Jaggu svarte de ikke nå også, etter litt venting. «Ja, det må du» var svaret på om jeg måtte hente ut bagasjen og sjekke den inn igjen ved overgang med overnatting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Frafallen
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassTold you. Mihihihi.
![]() |
#14 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassOg hadde de rett? (Regner selvsagt med at du kryssforhørte deg da du kom til innskjekkingen?)
![]() |
#15 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassJammen så skynd deg å svare da, før HP lar tyskerne harver over FP-serveren som om det var 1939 ...
![]() |
#18 |
Frafallen
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassHvor tidlig på mandag da?
![]() |
#20 |
Frafallen
![]() Sv: Fly - bagasje booket frem til destinasjon og overnatting på overgangsflyplassTÿvarr. Mitt fly går 0650.
![]() |
|
|