Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Kanskje vi ikke skal skifte dekk ennå likevel?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-10, 07:31   #1
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Kanskje vi ikke skal skifte dekk ennå likevel?

Vi kjører til Kristiansand tidlig onsdag morgen. Jeg skulle egentlig ordne med dekkskifte i dag, vi er litt treige med det siden vi kjører såppass lite. Men nå er det meldt minusgrader i Oslo onsdag morgen når vi drar, og det er meldt 0 grader når vi kommer til Kristiansand. Bør vi la være å skifte før vi drar likevel?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 08:13   #2
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kanskje vi ikke skal skifte dekk ennå likevel?

Hvorfor stresse med å skifte, og dermed kanskje få problemer, tenker jeg.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 08:23   #3
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Kanskje vi ikke skal skifte dekk ennå likevel?

Du kjører piggfritt regner jeg med. Ellers bør du nok skifte fort som svint. Ellers ville jeg bare beholdt vinterdekkene på. Da er du jo mye bedre skodd enn de fleste på evt. glattis. Men du bør jo likevel belage deg på køståing pga de med sommerdekk.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 08:29   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kanskje vi ikke skal skifte dekk ennå likevel?

Opprinnelig lagt inn av Lucifer, her.

Du kjører piggfritt regner jeg med. Ellers bør du nok skifte fort som svint. Ellers ville jeg bare beholdt vinterdekkene på. Da er du jo mye bedre skodd enn de fleste på evt. glattis. Men du bør jo likevel belage deg på køståing pga de med sommerdekk.

Selv om fristen for å legge om vel er ute, så er man fortsatt pliktig til å sko seg etter forholdene. Dvs at man trygt kan kjøre med piggdekk om man skal kjøre på strekninger med fare for vinterføre ennå.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 08:34   #5
Lucifer
Skummelt distré...
 
Lucifer sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
Innlegg: 1.931
Lucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populærLucifer er populær
Standard

Sv: Kanskje vi ikke skal skifte dekk ennå likevel?

Ja, det er jo sant, Carrera. Glemte det et øyeblikk. Jeg har kjørt på piggfritt siden jeg fikk lappen.

__________________
3-barnsmor: Nesten tenåringen (07.07.2002) og Fotballspilleren (10.10.2005) og Minsteprinsessa (03.08.2008)

Ingenting er umulig, det tar bare litt lenger tid!
Lucifer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 08:49   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kanskje vi ikke skal skifte dekk ennå likevel?

Jeg kjører med piggdekk enda, her var fristen 1 mai. Men det er frost hver kveld og så tiner det om dagen så det er is i bakke ned her. Og den er nok skummel som den er.
Men iriterer meg at jeg sliter dekkene og veien,og hjelper til å støve så synnes frosten kan dra langt f i voldt.

Men om det bare er snø er det ikke noe problem å kjøre på med gode sommerdekk (gjort det flere ganger,spes over Saltfjellet i fjor vår)

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no