Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bytte av bilbelte

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-10, 14:37   #1
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Bytte av bilbelte

Bikkja har gnagd på et av beltene bak, og derfor er det selvfølgelig ikke i bruk. Men det må jo skiftes ut. Nå har jeg avtale med en videregående skole som kan gjøre det for meg, bare jeg kjøper beltet selv.

Ringte forhandleren her i byen, og de skulle ha intet mindre enn 2437,50! Riktignok med moms, men umontert og med 14 dagers leveringstid. For real? Ved søk på mekonomen.no kommer det opp langt billigere bilbelter - kan jeg bruke dem? De må da være kompatible med bilen så lenge de kommer opp etter at jeg har tastet inn bilnummer?

Egentlig kan jeg vel bare ringe dem og spørre...

__________________
- 06 og 07 -

Sist redigert av jolie : 10-05-10 kl 18:29.
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 18:27   #2
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bytte av bilbelte

Unnskyld at jeg ler, men kanskje vi skal starte en tråd med "hva hunden har spist i dag".

Noen her hadde jo en hysterisk morsom historie om en biltur, hund og lampeskjermer av grisehud, var det deg det og?

__________________
To søte germini 05~07

Sist redigert av Gerbera : 10-05-10 kl 18:32.
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 18:29   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte av bilbelte

Haha, nei det var ikke meg

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 18:33   #4
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte av bilbelte

Jeg hadde ikke gamblet med sikkerheten på bilbeltene i den grad at jeg hadde tatt svarene fra FP for god fisk. (Og for øvrig ikke ved å la en gjeng med tenåringer skifte beltene for meg heller, men det er mulig jeg ikke helt skjønner hvordan servicen på bilmekanikerlinja fungerer.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-10, 18:40   #5
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte av bilbelte

Mekonomen har vi god erfaring med fra mange forskjellige deler. Mener mannen har kjøpt seler derifra og.

Å skrifte seler er ikke en vanskelig jobb. så lenge læreren på skolen vet hva han gjør så er det jo greit. Han må jo se over det etter at ungdommen har gjort sitt.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 18:11   #6
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte av bilbelte

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg hadde ikke gamblet med sikkerheten på bilbeltene i den grad at jeg hadde tatt svarene fra FP for god fisk. (Og for øvrig ikke ved å la en gjeng med tenåringer skifte beltene for meg heller, men det er mulig jeg ikke helt skjønner hvordan servicen på bilmekanikerlinja fungerer.)

Hehe, sant nok. Jeg har ringt Mekonomen, og de kunne virkelig ikke si om de kom til å passe eller ei.

Ang mekkelinja på vgs, så er det som ethvert annet bilverksted. Det tar bare fire ganger så lang tid.

Men jeg tror pappaen min har avtale med et verksted via jobben, så skal høre om hans trådtrekking kan gjøre det litt billigere for meg.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 19:22   #7
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte av bilbelte

Er det helt uforsvarlig å kjøpe bilbelte på bilopphøggeri?...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 19:51   #8
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bytte av bilbelte

Hvilken bilmodell er det snakk om?

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 19:57   #9
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bytte av bilbelte

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Er det helt uforsvarlig å kjøpe bilbelte på bilopphøggeri?...

Jeg vil tro det. Man vet jo ikke hva beltet har gjennomgått.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 19:59   #10
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytte av bilbelte

Opprinnelig lagt inn av Morella, her.

Jeg vil tro det. Man vet jo ikke hva beltet har gjennomgått.

Neida - men om den plukkes av en bil som ser fin ut, så er den ikke totalvraka pga krasj iallefall...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 21:07   #11
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.283
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bytte av bilbelte

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Hvilken bilmodell er det snakk om?

Mitsubishi Lancer stv, automat, 1,6 (?), 99-mod.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no