Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-10, 15:58   #1
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Kul

Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Jeg har en tilståelse: I går, da FP var nede (det var ingen som tok inn over seg at jeg enda hadde dagtid da forumet stengte i går ) gikk jeg inn på NM for første gang i historien. Jeg registrerte meg til og med, for å få tilgang til alle "godsakene".

Kjeeeeeeedelig!!

Med unntak av Forum for pinlige historier. Hvor man kunne poste anonymt. Mest om utroskap, så det ut til. Hvorfor i alle dager har vi ikke det her inne!?! En slags anonym skriftestol for alt det galne man har gjort.

Det burde jo selvfølgelig vært et eget gjetteforum også da, hvor man kunne diskutere hvem som var hvem. Et skikkelig Sladrekjerringforum.

Jeg stemmer for Milfrids Underforum For Pinlige Betroelser.

Og så forstår jeg plutselig hvorfor FP ble som det ble, gitt!

Gammel 11-05-10, 16:01   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor er forumet for pinlige betroelser?

Ja, jeg tenkte å foreslå det tidligere. Vi kan droppe den der kaffeskravlinga som foregår i bloggen på søndager, og istedet hatt en anonym skrifteblogg.

Eventuelt et eget skrifteunderforum. Det hadde selvsagt vært toppen av lykke.

Gammel 11-05-10, 16:02   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva ville du egentlig skrifte om? Du kan si det til meg.

Gammel 11-05-10, 16:03   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Og der ser jeg at jeg misforsto. Jeg trodde du hadde noe å tilstå.

Gammel 11-05-10, 16:03   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 16:05   #6
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Kan vi ikke bare late som om vi er anonyme?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 16:06   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og der ser jeg at jeg misforsto. Jeg trodde du hadde noe å tilstå.

Nei, lite å tilstå, men jeg er gjerne presten som tar i mot betroelsene :se&hør:

Jeg er fremdeles fordi verken gartneren eller poolboyen er dampende sexy, sånn som på tv. Skal man lissom ikke kunne stole på det man ser der lengre?

Gammel 11-05-10, 16:06   #8
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Psst. Skrift i vei du... vi sladrer ikke, og ikke vet vi hvem du er... jo du er Milfrid

Siden du er Hollywoodfrue så må det jo være masse du kan fortelle

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 16:07   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Kan vi ikke bare late som om vi er anonyme?

Gjerne for meg!

Gammel 11-05-10, 16:10   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Psst. Skrift i vei du... vi sladrer ikke, og ikke vet vi hvem du er... jo du er Milfrid

Siden du er Hollywoodfrue så må det jo være masse du kan fortelle

If you had seen what I have....

Jeg bor i bibelbeltet, dessverre, her synder de bare i smug.

Gammel 11-05-10, 16:14   #11
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har vel hørt om "venninnen" eller "en bekjent" her inne?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 16:17   #12
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

If you had seen what I have....

Jeg bor i bibelbeltet, dessverre, her synder de bare i smug.

De er ofte de verste i Guds navn

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 18:35   #13
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her pleier man spørre på vegne av andre heller, feks søstern sin, eller noen man kjenner. Funker det også.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 18:37   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Begjærer du din nestes asen, Milfrid? Eller har du andre svin på skogen for tiden?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 18:39   #15
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!

Kitty Bastard sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Alle mine pinlige betroelser handler om mat.

Gammel 11-05-10, 18:41   #16
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Her pleier man spørre på vegne av andre heller, feks søstern sin, eller noen man kjenner. Funker det også.

Sant nok.

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Begjærer du din nestes asen, Milfrid? Eller har du andre svin på skogen for tiden?

Nei, jeg har fin æs selv jeg

Mitt svin på skogen var å registrere meg på NM innser jeg. Forumet hvor man helt anonymt kan betro at man har hatt seg med kollegaen, for så å få tyn for det av prektige medforumister. Definitivt et tap for FP at vi ikke har noe tilsvarende.

Gammel 11-05-10, 18:42   #17
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett et snedig triks her, at folk skriver navnet sitt baklengs, og så vet man ikke hvem som egentlig har skrevet!

F.eks
Venninna min Emse, hun skriver veldig mye tull i dag, hun er nærpsykotisk av søvnmangel og har vært til tannlege og er neddopa på dop.

Men så er det egentlig meg!

Gammel 11-05-10, 18:43   #18
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Alle kan sende i PM til meg, så kan jeg legge det ut for de.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 18:48   #19
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg leste et eller annet sted en gang at vi ikke har et sånt underforum på FP fordi vi... wait for it.... vil unngå trolling!!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 18:49   #20
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Er det du som er Emse, Esme? :sjokkert:

Maylen - NM hadde manuell gjennomlesning av alle Anonyme Innlegg, for å sikre seg mot.... at ingen skrev stygge ord, eller noe sånn

Forøvrig er det en selvfølge at alle innlegg går via meg iom at det var min (dog ikke helt genuine) ide å ha et sånn underforum.

Og så hadde jeg hatt enda en "god" grunn til å ikke lese på eksamen .

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:58.