Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Beste mobiltelefon

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-10, 21:34   #1
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Beste mobiltelefon

Ja hvilken er den beste?

Jeg skal ha ny, igjen.
Bruker den såpass mye at jeg bytter en gang i året omtrent. Nå er det ca 10 måneder siden sist, men den jeg har nå er upålitelig. Jeg har Nokia E51 som jeg ikke liker. Små taster og veldig lite display. Så har jeg en Nokia 5800. Den er OK. Ikke noe mer. (tvillingkort i de)

Jeg vet at jeg ikke skal ha SE. Men hvilke andre?
Nokia N97
Iphone
HTC Hero ?????

Jobben betaler.

Skal synce mot Exchange. CRM og Outlook.

Gammel 11-05-10, 21:35   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Beste mobiltelefon

Nåh. Jeg skulle inn for å anbefale SE Xperia X10, men om du ikke skal ha SE så kan du bare ha det så godt.

Gammel 11-05-10, 21:37   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor ikke SE?

Gammel 11-05-10, 21:38   #4
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

Nåh. Jeg skulle inn for å anbefale SE Xperia X10, men om du ikke skal ha SE så kan du bare ha det så godt.

De jeg nevnte er de kollegaene mine har¨.

Men hva er bra med SE Xperia X10??

Gammel 11-05-10, 21:43   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hvorfor ikke SE?

Alle mine tidligere SE har det bare vært tull med.
Derfor har jeg holdt meg til andre merker.

Gammel 11-05-10, 22:07   #6
Eni
tøff som havregrøt

Eni sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: oppi nord
Eni er litt kulEni er litt kul
Standard

Har også dårlig erfaring med SE...

Har hatt en Nokia N95 i et par år nå, og er fornøyd med den... men nå har jeg nettopp overtatt mannens gamle iPhone 3G...(han bare måtte ha 3GS'n )
Liker (som så veldig mange andre) iPhonen veldig godt, men syns kameraet var bedre på Nokia'en. (dessuten kan jeg ikke filme med den modellen iPhone som jeg har, men den nyeste kan).
Ellers syns jeg iPhone'n er supergenial...

Gammel 11-05-10, 22:09   #7
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

HTC Desire.

Gammel 11-05-10, 22:09   #8
Left
Passiv

Standard

Har omtrent ikke hatt noe annet enn SE, og kan ikke være mer fornøyd.

Xperia X10 er en rå telefon, som dekker de fleste behov. Jeg er i hvert fall superfornøyd med min.

Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 22:10   #9
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

iphone Det er den beste telefonen jeg noengang har hatt!!

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 22:13   #10
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørt MYE bra om HTC altså.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 22:13   #11
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Etter å ha lest produktinfo om iphone, Xperia og HTC, er jeg fremdeles i tvil. Fordelen er at supernerden på jobben har iphone 3gs. Da drar jeg nytte av det. Xperia har større skjerm og bedre kamera. Hmm...

Gammel 11-05-10, 22:15   #12
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Hørt MYE bra om HTC altså.

Ja, og HTC er det flere som har. Hero eller Touch.

Gammel 11-05-10, 22:20   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hatt Xperiaen i en uke og jeg tror jeg er forelsket
Helt annen meny enn andre SE jeg har hatt. Jeg digger den.
Mannen har iPhone og der ikke ulike de to tlf.

Gammel 11-05-10, 22:22   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Camomilla: jeg har lest hele Xperia tråden. Måtte det syntes jeg. Var det vanskelig å bli kjent med den syntes du? Sette seg inn i menyen etc?

Gammel 11-05-10, 22:26   #15
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Jeg har en teknisk mann

Neida, det gikk greit, snille FP'ere som hjalp til i den tråden du har lest + litt kløning. Nå går det bra.

Gammel 11-05-10, 22:36   #16
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Jeg legger også inn et godt ord for HTC desire.

Gammel 11-05-10, 22:53   #17
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Ai løøv my iPhone. Ingen over, ingen ved siden.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-05-10, 22:57   #18
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iPhone! Men jeg er mac-bruker da. Hvis ikke jeg skulle fortsette med iPhone så ville jeg hatt en Xperia. Jeg kan ikke fordra htc.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 08:52   #19
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Ylvania er litt kul
Standard

Iphone

Gammel 12-05-10, 09:26   #20
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

iPhone! Men jeg er mac-bruker da. Hvis ikke jeg skulle fortsette med iPhone så ville jeg hatt en Xperia. Jeg kan ikke fordra htc.

Jeg er jo ihuga pc-bruker, og det er min kollega som elsker sin iphone også. Han skal BTW ha ipad. Han har allerede prøvd den ut.
Jeg vipper nå melleom iphone og Xperia.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22.