|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trøtt
|
![]() Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?Vi mangler en bit gjerde i hagen, og skal prøve å få den på plass i løpet av våren.
![]() |
#2 |
På (opp?)tur
|
![]() Sv: Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?Kan være det er en produsent som leverer det ferdig malt i seksjoner. Kanskje noen som selger og monterer stakitt vet? Ville prøvd det først. Eller så er det bare å få en tømrer til å gjøre det, de har rabatt på trelast og fikser alt om du vil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Statsaut. Dragetemmer
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?Da kommer det en temmer med hammer, sag og malekost, vøtt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Statsaut. Dragetemmer
Medlem siden: Feb 2010
![]() |
![]() Sv: Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?Men, gravemaskin i hagen??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?Jeg så noe reklame på TV om en nettside, tror det var anbud.no
![]() |
#8 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?Dersom du skal ha det prikk lik det du har der må du enten finne ut hvilken produsent som har det eller kjøpe plank og fikse det selv. Det er jo kjempeenkelt, bare husk og bruk jordspyd så stolpene fester seg skikkelig i bakken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?Det ser definitivt ut som modulgjerde dere har (du ser at det hakker bortover - det går ikke i en rett linje) - så sjekk Maxbo og andre leverandører. Ofte leverer byggevarekjedene fra samme produsent - så du får forhåpentligvis napp et sted.
![]() |
#10 |
Trøtt
|
![]() Sv: Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?Takk for alle lure innspill og forslag, nå har jeg funnet produsenten av gjerdet mitt: http://www.treko.no/index.php?option=com_content&view=article&id=47&It emid=
![]() |
|
|