Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-05-10, 09:24   #1
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?

Vi mangler en bit gjerde i hagen, og skal prøve å få den på plass i løpet av våren.

Det er 2,5 meter som mangler, og i det vil vi ha en grind. Gjerdet ser ut slik som på bildet. Hvor kan man få tak i noe slik? Kjøper man plank og leier en snekker, eller kommer slike ting i ferdige paneler som er ferdig malt? Hvor? Hvordan kan jeg finne ut hva gjerdet mitt heter?

Gammel 12-05-10, 10:04   #2
United
På (opp?)tur

United sin avatar

Medlem siden: May 2009
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Stakittgjerde - hva, hvor og hvordan?

Kan være det er en produsent som leverer det ferdig malt i seksjoner. Kanskje noen som selger og monterer stakitt vet? Ville prøvd det først. Eller så er det bare å få en tømrer til å gjøre det, de har rabatt på trelast og fikser alt om du vil.

United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 10:23   #3
Temmern
Statsaut. Dragetemmer

Temmern sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Temmern har et hav av muligheter foran seg
Standard

Da kommer det en temmer med hammer, sag og malekost, vøtt...

Temmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 10:24   #4
Temmern
Statsaut. Dragetemmer

Temmern sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Temmern har et hav av muligheter foran seg
Standard

Men, gravemaskin i hagen???

Temmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 10:27   #5
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Ikke graver i min hage, Temmern, men hos naboen!!!! Viktig forskjell!!!!!! (og de vet jo ikke bedre)

Gammel 12-05-10, 10:29   #6
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Og Jatakk til TemmerTjenester

Gammel 12-05-10, 10:35   #7
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg så noe reklame på TV om en nettside, tror det var anbud.no
Kan du ikke legge ut bildet ditt der og skrive hva du ønsker og se hva som detter inn??!

Gammel 12-05-10, 13:07   #8
Juste
Populærkulturjunkie

Juste sin avatar

Hvor: I Cyberspace.
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Dersom du skal ha det prikk lik det du har der må du enten finne ut hvilken produsent som har det eller kjøpe plank og fikse det selv. Det er jo kjempeenkelt, bare husk og bruk jordspyd så stolpene fester seg skikkelig i bakken.

Det finnes ferdige 2-meters lengder, jeg satte opp med det i fjor sommer, men jeg har ikke sett det i det designet du har der.

Du kan jo prøve og ta med et bilde til Maxbo e.l. og se om de kjenner det igjen.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-10, 15:03   #9
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser definitivt ut som modulgjerde dere har (du ser at det hakker bortover - det går ikke i en rett linje) - så sjekk Maxbo og andre leverandører. Ofte leverer byggevarekjedene fra samme produsent - så du får forhåpentligvis napp et sted.

Gammel 27-05-10, 20:46   #10
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Takk for alle lure innspill og forslag, nå har jeg funnet produsenten av gjerdet mitt: http://www.treko.no/index.php?option=com_content&view=article&id=47&It emid=

til og med bilde av mitt, som viser seg å hete Oslostakitt. How appropriate.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.