Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Permanent makeup - eyeliner

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-05-10, 12:52   #1
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Permanent makeup - eyeliner

Da har jeg bestilt time til å få gjort dette Timen er for å få gjort det både oppe og nede. Men har i utgangspunktet bare tenkt oppe. Men hva er penest? Burde jeg ta både oppe og nede?

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 12:57   #2
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Permanent makeup - eyeliner

Oi, dette er noe jeg virkelig kunne tenkt meg å få gjort selv, men er det ikke vondt da? Eller er det helt smertefritt?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 12:59   #3
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Oi, dette er noe jeg virkelig kunne tenkt meg å få gjort selv, men er det ikke vondt da? Eller er det helt smertefritt?

Aner ikke. Hun mener at man fint kan gå på jobb rett etterpå. Men jeg har passet på at jeg gjør det rett etter jobb og når jeg har langhelg.

Gammel 13-05-10, 14:04   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Hva betaler man for sånt, og kan man ha på linser når man gjør det?

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 15:02   #5
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har gjort det, oppe og nede.
Det er ikke helt smertefritt, nei. Men ikke smertehelvete heller. Mest at det er i et sensitivt område, blunkerefleksen går jo helt bananas.

Jeg tror det er best uten linser: man får dryppet øynene (en slags bedøvelse?) under behandlingen, og da tror jeg det er upraktisk med linser.

Man kan gå på jobb etterpå, men det blir hovent, og man anbefales å sitte med kalde kluter/isbiter innimellom for å lindre og dempe hevelsen. Så om man kan få gjort det til en langhelg er det bedre...

Prisen jeg betalte var 3500,- for 2 runder på begge øynene.

Lykke til!

Gammel 13-05-10, 15:10   #6
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Forbrukerkverulant, her.

Jeg har gjort det, oppe og nede.
Det er ikke helt smertefritt, nei. Men ikke smertehelvete heller. Mest at det er i et sensitivt område, blunkerefleksen går jo helt bananas.

Jeg tror det er best uten linser: man får dryppet øynene (en slags bedøvelse?) under behandlingen, og da tror jeg det er upraktisk med linser.

Man kan gå på jobb etterpå, men det blir hovent, og man anbefales å sitte med kalde kluter/isbiter innimellom for å lindre og dempe hevelsen. Så om man kan få gjort det til en langhelg er det bedre...

Prisen jeg betalte var 3500,- for 2 runder på begge øynene.

Lykke til!

Bilde?

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 15:22   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Au, det hadde jeg ikke turt. Jeg er alt for pysete.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 17:32   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilde? Av noen som har gjort det, altså. Det høres pjaktisk ut, men så får jeg litt sånn "permanente øyenbryn"-følelse. Ser det ikke kunstig ut?

Gammel 13-05-10, 17:43   #9
Ekorn
Studenten

Ekorn sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Etter å ha googlet bilder ville jeg definitivt bare valgt oppe.

Gammel 13-05-10, 17:46   #10
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

En venninne av meg gjorde det bare oppe for mange år siden og det ble knallfint. Hun har brune øyne som jeg har. Har jo tenkt på det siden. En kollega av meg skal ta på samme stedet før meg og hun skal ta både oppe og nede så jeg får jo se resultatet på henne først da. Men tenker at det bare blir oppe.

Gammel 13-05-10, 18:00   #11
Urie
Superaktiv

Medlem siden: Jun 2009
Urie er litt kulUrie er litt kul
Standard

Jeg vurderer også å gjøre dette. Syns det er finest med kun oppe.

I denne bloggen kan en se flere bilder av folk med permanent eyeliner
http://sols.blogg.no/

Urie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 18:13   #12
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmm, jeg tror det hadde sett kunstig ut på blonde, blåøyde meg. Synd, det høres utrolig pjaktisk ut. Ikke for det, når jeg tenker meg om bruker jeg jo ikke eyeliner, kun mascara.

Gammel 13-05-10, 18:14   #13
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk gjort dette for ni år siden. Bare oppe. Det var en venninne som gjorde det og hun var ganske fersk så hun var litt for forsiktig og det ble veldig lite synlig. Nå er det helt borte. Jeg fikk også tatt leppene i en veldig nøytral farge, den vises så vidt litt av ennå.
Jeg vil ikke anbefale å gå rett på jobb etterpå. Jeg var både hoven og sår etterpå og leppene så ut som de var stappet med restylane. Gikk rundt med nebb resten av den dagen.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 20:25   #14
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så spennende da.
Hvor skal du ta det?
Sånn rett i nærheten av oss eller?
Jeg har lyst på både oppe og nede + brynene mine.

Gammel 13-05-10, 20:31   #15
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Så spennende da.
Hvor skal du ta det?
Sånn rett i nærheten av oss eller?
Jeg har lyst på både oppe og nede + brynene mine.

Skal ta det på Tveita Senter i Oslo.

Gammel 13-05-10, 20:31   #16
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er det bare jeg som synes at før-bildet over her var finest?

Uansett må jeg si du er modig som tør å ha en nål rett ved øyet på den måten. Hatten av for det!

Gammel 13-05-10, 20:36   #17
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Er det bare jeg som synes at før-bildet over her var finest?

Uansett må jeg si du er modig som tør å ha en nål rett ved øyet på den måten. Hatten av for det!

Nei, jeg synes også før-bildet var penest. Jeg kunne ha funnet på å gjøre det på øvre øyelokk, men ikke på nedre. En venninne av meg gjorde det oppe og nede, og hun angret vanvittig på at hun gjorde det nede.

*Jeg har forøvrig tatt permanent make up på leppene. Det ble kjempefint, men det er 10 år siden, så det er vekk nå. Det varer ikke i mer enn 4-6 år.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 21:00   #18
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Veldig spent på resultatet.

Gammel 13-05-10, 21:15   #19
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Definitivt bare oppe ja! Åå dette kunne jeg tenkt meg å gjøre! Men tror jeg må prioritere laseroperasjon av øynene først. Eller kanskje 30 års gave til meg selv? Skattepenger?

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-05-10, 21:19   #20
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

På lepper også? Du og du, hva er det ikke man kan få gjort. Kanskje jeg burde sette meg med å google dette litt mer, for dette var sannelig interessant.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:30.