Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kjole - hvilken farge?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilken farge på kjolen?
Nr. 01 17 20,48%
Nr. 04 5 6,02%
Nr. 05 30 36,14%
Nr. 09 13 15,66%
Nr. 10 17 20,48%
En annen farge - spesifisér! 1 1,20%
Ikke denne kjolen i det hele tatt!! 0 0%
Dustepåll 0 0%
Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-10, 09:01   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Kjole - hvilken farge?

Jeg ble så inspirert av tråden til Canisa, at jeg bare må ha meg en av kjolene hun viste frem. Skal i bryllup på Vestlandet i juli og ser for meg at kjolen er et meget godt alternativ til den dagen, men okke som har jeg evt. kjolen på vent til rette anledning.

Så var det bare da, hvilken farge?

Umiddelbart tenkte jeg lilla, men jeg tenker alltid lilla fortiden , og for å slippe å kjøpe tilbehør, kunne jeg tenke meg å bruke et par gullsko og en gylden bolero jeg allere har til, samt en konvoluttveske i gull . F.eks den grønne, den kunne jo vært en fargeklatt, fresh og sommerlig med en piff gull, kunne den ikke? Bare for å tenke litt annsleis ...

Jeg vuderer følgende av de nedenstående; nr. 01, 04, 05, 09 og 10 - hva tycks?

Gammel 14-05-10, 09:10   #2
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjole - hvilken farge?

Den lilla, selvfølgelig!

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 09:10   #3
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Den lilla, selvfølgelig!

Gammel 14-05-10, 09:14   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes nummer 10 var en fin farge, og mer sommerlig!

Gammel 14-05-10, 09:15   #5
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes 10 var flott! Jeg hadde en ganske lik kjole i bryllup for 4 år siden og fikk så mange komplimenter.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 09:16   #6
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Så festlig hvor ulike vi er
- jeg hadde sett for meg 6, 7 eller 11 på meg selv, avhengig av tilbehøret.

Lillaen var finest tror jeg at jeg synes

Gammel 14-05-10, 09:32   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vanskelig å si, hvilken type farge er du da? Alså hva kler du?
Jeg syns 01 var veldig fin, men det er fordi den er meg.
Lilla var rålekker den også.

Gammel 14-05-10, 09:33   #8
malou
Logistikkdronning

malou sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
malou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smartmalou imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utrolig flott kjole. Synes den brunfargen 01 var lekker!

malou er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 09:50   #9
konsulenten
Passiv

Standard

Jeg hadde valgt den fargen som kler deg best, men jeg vet ikke hvordan du ser ut

Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 10:22   #10
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken farger er du da? Hud, hår og øyne? Veldig vesentlig.

Gammel 14-05-10, 11:04   #11
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

En stort utvalg av fine farger! Jeg synes du skal ta utgangspunkt i hva som passer best til deg!

Kjolen var lekker. Hvor er den å få kjøpt?

Gammel 14-05-10, 11:06   #12
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Lilla er fint og mange stiller nok opp i det for tiden...
Den blå, nr. 10 var lekker.

Gammel 14-05-10, 11:06   #13
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Lilla.

Den skal jeg kjøpe meg.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 11:22   #14
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Av de fargene du har plukket ut, stemmer jeg på den lilla.
Men jeg synes faktisk nr 06 var finest - grått kan også være flått!

Gammel 14-05-10, 11:29   #15
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Det finnes ikke fine bilder av meg, så det skal jeg skjerme dere for. Men jeg er lys i huden, dog ikke gjennomsiktig og likblek. Jeg har mellomblondt hår og lys blå/isblå øyne. Kler kalde farger veldig godt, og jordfarger. Det eneste jeg virkelig IKKE kler er igrunnen gult og slike korall/ferskenfarger. Burde nok hatt nr. 7 med i pållen også, igrunnen mer flatterende og mindre "intens" enn den mørkere lilla.

Nummer 10 tror jeg hadde vært knallekker til mine blå øyne altså, kan godt hende jeg går for den iom. jeg har et par lilla kjoler alt (om enn ikke like råflotte).

Gammel 14-05-10, 11:33   #16
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

1 og 9 synes jeg var finest. Nr 9 blir sikkert knallstilig med det tilbehøret du har.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 11:34   #17
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Kjolen er så billig at du må ha minst to. Den lilla og den brune.

Gammel 14-05-10, 11:42   #18
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville kjøpt nr 10.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-10, 12:15   #19
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Den brune tror jeg blir fin til det tilbehøret du beskriver.

Gammel 14-05-10, 12:31   #20
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Brune på deg tror jeg blir bra

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.