Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikk med høyt tempo for små barn

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-10, 23:29   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Musikk med høyt tempo for små barn

Jeg har et parti foreldre-barn-turning, og vi pleier å løpe til musikk på begynnelsen av timen, noe de fleste ungene elsker. Da er det en fordel å ha "fojt mutitt" som 2-åringen min kaller det - musikk med høyt tempo. For tiden er det 2-3 sanger fra Barnas Superjul som duger, men nå har vi veivet med armene til "gi meg snø, snø, snø, snø, snøøøø" såpass lenge at jeg lurer på om det begynner å bli på tide med noe annet.

Altså, musikk som er egnet for små barn med høyt tempo. Jeg har ikke lyst til å ty til smurfehits og hits for kids, men det er mulig jeg må?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:26.