|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyJepp. Jeg er inspirert av pris-tråden og bønnfaller dere. Jeg har brukt samme frisør/frisørsalong i alt for mange år og er bare mer og mer misfornøyd. Dyrt og dårligere og dårligere (helt ville farger, elendig klipp, elendig styling). Men frisør er vanskelig! Er det noen som kan anbefale en fantastisk salong/frisør til meg? Med god peiling på farge? En som ikke gjør meg ti år eldre? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en ny:abonnerer: Mine slutter og flytter eller blir sveisere eller homsepatruljer og sånn.
|
|
|
#3 |
|
Audacious
|
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyNok en gang anbefaler jeg Salong Peludo på Frogner. Særlig Anders. Og de har nettbestilling.
|
|
|
#4 |
|
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() |
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyTherese på Innovativ i Niels Juelsgate. Tlf. 22 55 30 97. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyMausers Øl & Klipperi på Romerike. Alle slags frisyrer, bare de er kortere enn 12 mm.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyScirocco på CC Vest Lysaker. De har salong på Sjølyst også, men der har jeg ikke vært.
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyPå Scirocco jobber det MANGE, da, og de varierer veldig i kvalitet, syns jeg (har bare klippet datteren der).
|
|
|
#9 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyJeg er ikke den som renner ned dørene hos frisør, men siden jeg ser du skriver Ski; de få gangene jeg har klippet meg har jeg endt opp flest ganger hos Edmund på Ski storsenter. Ligger i 3.etg.
|
|
|
|
#10 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyHårkammerset som ligger på Kampen i Oslo. Rett oven for Kampen kirke. De er veldig flinke begge 2 der.
|
|
|
#11 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyKan på UiO Blinderncampus. Jeg har aldri vært misfornøyd med klipp der, og de er ikke alt for dyre.
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en ny
Svi-ne-dyr-e. Det var der jeg bikket 2000, og hun kunne pokker meg ikke klippe rett pannelugg en gang.
|
|
|
#13 |
|
anglofil
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyLeo hos Aasta. Ikke billig men du blir garantert fornøyd, han er veldig flink, vunnet masse konkuranser osv.
|
|
|
#14 |
|
med tunga på styret
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyChezz i Pilestredet. Spør etter Oggi, hun er fantastisk på klipp og farge (det jobber bare 3 der). Ikke blandt de dyreste heller. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyJeg går på Perry i Pilestredet 40 og er kjempefornøyd. Frisører som skjønner hva jeg mener og klipper kjempefint, og det er ikke spesielt dyrt i Oslosammenheng. Hyggelige folk og god kaffe. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en ny
Det er helt sant. Der har jeg vært fornøyd også. Men jeg er svært sjelden hos frisøren, så jeg har dårlig sammenligningsgrunnlag.
|
|
|
|
#17 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyPeludo i Løvenskilodsgate, hyggelig, flinke til å farge, særlig Cecilie lager fine farger, og Anders er flink til å klippe og massere hodebunn.
|
|
|
#18 |
|
Erfaren
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyTone hos Lemon i Øvre Slottsgate |
|
|
|
|
|
#19 |
|
sukk
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyTusen takk for anbefalinger! Jeg skal skrive dem ned på et lurt sted (kanskje bortsett fra Mauser sitt, enda så glad jeg er i øl). |
|
|
|
|
|
#20 |
|
sukk
Sv: Jeg vil slå opp med frisøren min og trenger en nyEllers registrerer jeg to stemmer på salong Peludo, så den skriver jeg meg i alle fall bak øret (fnis). Dessuten skulle jeg gjerne, gjerne, gjerne hatt navnet på frisøren aC er fornøyd med. |
|
|
|
![]() |
|
|