Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-05-10, 22:32   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?

Nå føler jeg meg skikkelig uvitende. Jeg ble tante i går.

Av naturlige årsaker ønsker jeg å kjøpe en barselpresang og jeg pleier å kjøpe klær. Jeg koser meg med å kjøpe helt smått babytøy.

Men det er da jeg innser at jeg ikke aner hva nyfødte har på seg i 20 graders varme. Mine unger har vært store og hardføre når sommeren har satt inn.

Forøvrig er det en liten niese jeg har fått, og hun har to søstre på 2,5 år, så hun har egentlig det meste hun trenger, men noe nytt er jo kos allikevel.

Gammel 19-05-10, 22:33   #2
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?

Fine, kortarmede bodyer.

Gammel 19-05-10, 22:35   #3
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer tante Tjorven

Kortermete ull/silkebodyer fra nøstebarn. Suverene i sommervarmen. I alle fall til mine to sommerbarn.

Gammel 19-05-10, 22:37   #4
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Min lille hadde kortermede bodyer i ull/silke fra Nøstebarn i fjor under tropeheten vi hadde i juni. Det var helt fantastisk, han ble ikke svett slik han ble i bomull. Anbefales virkelig.

Gratulerer som tante!

Gammel 19-05-10, 22:37   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sommerheldresser. Joah har noen finne i sommerull.

Vi har sommerbarn han gikk mest i heldresser med korte armer og bein + sokker, og så lå han på lammeskinn med nøstebarnteppe oppå seg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 22:38   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer som Tante.

Vi brukte mye sånne drakter.

Denne har katvig til jenter.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 22:39   #7
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Body med korte bein. Nøstebarn har en nydelig i ull/silke.

Gammel 19-05-10, 22:39   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nøstebarnull vil definitivt falle i smak hos mor til barnet. Takk for tips.

Gammel 19-05-10, 22:40   #9
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nøstebarnull vil definitivt falle i smak hos mor til barnet. Takk for tips.

Ja, det tøyet er suverent altså.

Gammel 19-05-10, 22:42   #10
LittLemen
Bør lage seg en tittel selv

LittLemen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
LittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smartLittLemen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ull/silke fra nøstebarn er nydelig i sommervarmen for de bittesmå, og det ser jeg at jeg ikke er alene om å mene
Gratulerer med niesen

Gammel 19-05-10, 22:46   #11
Orkide
Utenlands

Orkide sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Orkide er populærOrkide er populærOrkide er populærOrkide er populær
Standard

Signerer de andre som anbefaler Noestebarnbodyer.

Orkide er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 22:49   #12
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Orkide, her.

Signerer de andre som anbefaler Noestebarnbodyer.

Gratulerer som tante!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 22:53   #13
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Storebror svettet som en liten (søt) gris i nøstebarn ull/silke. Han måtte bruke bomull (eller ingenting) da han kom til verden i en hetebølge.

Lillesøster var nesten to måneder da varmen satte inn, men hun ble også superklam av ull/silke. Der var det truse med blonder i rumpa som gjaldt. ()

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 22:55   #14
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ønsket meg ull/silke fra Nøstebarn .

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 22:56   #15
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

[quote=Mei;2250666]Storebror svettet som en liten (søt) gris i nøstebarn ull/silke. Han måtte bruke bomull (eller ingenting) da han kom til verden i en hetebølge.

quote]

Sånn var det med poden også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 23:50   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Er det noen du vil at jeg skal tipse om denne tråden? Du har jo virkelig ikke lenge igjen nå.

Gammel 19-05-10, 23:54   #17
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sånne små heldresser er supre! Jeg har ikke hatt sommerbarn, så mine barn brukte langermede/langfotede sånne dresser med ullundertøy under...

Gratulerer som tante!

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-05-10, 23:54   #18
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Notert!

Gammel 20-05-10, 00:00   #19
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av valborg, her.

Notert!

Jeg svarte selvsagt Tjorven bare i håp om at noen av dem som kanskje ville gi MIN baby en gave skulle se det.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-10, 01:22   #20
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Underskriver på at ull/silke fra NB er gull, ellers er de heldressene fra Katvig med bambus veldig gode og regulerer temperaturen. Lilleba har også nydelige klær i bambus:

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:55.