|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?Nå føler jeg meg skikkelig uvitende. Jeg ble tante i går.
|
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?Fine, kortarmede bodyer.
|
|
|
#3 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?Gratulerer tante Tjorven
|
|
|
#4 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?Min lille hadde kortermede bodyer i ull/silke fra Nøstebarn i fjor under tropeheten vi hadde i juni. Det var helt fantastisk, han ble ikke svett slik han ble i bomull. Anbefales virkelig.
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?Sommerheldresser. Joah har noen finne i sommerull. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?Ull/silke fra nøstebarn er nydelig i sommervarmen for de bittesmå, og det ser jeg at jeg ikke er alene om å mene
|
|
|
#11 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?Signerer de andre som anbefaler Noestebarnbodyer. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?
|
|
|
#13 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?Storebror svettet som en liten (søt) gris i nøstebarn ull/silke. Han måtte bruke bomull (eller ingenting) da han kom til verden i en hetebølge. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Drømmer
|
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?[quote=Mei;2250666]Storebror svettet som en liten (søt) gris i nøstebarn ull/silke. Han måtte bruke bomull (eller ingenting) da han kom til verden i en hetebølge. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?
Er det noen du vil at jeg skal tipse om denne tråden? Du har jo virkelig ikke lenge igjen nå.
|
|
|
|
#20 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har nyfødte babyer på seg i 20 grader?Underskriver på at ull/silke fra NB er gull, ellers er de heldressene fra Katvig med bambus veldig gode og regulerer temperaturen. Lilleba har også nydelige klær i bambus: |
|
|
|
![]() |
|
|