|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hvilken mobil er det han ønsker seg?Herremannen er særdeles misfornøyd med mobilen han fikk i bursdagsgave i fjor, og siden jeg kjøpte den kun ut fra pris fordi jeg ikke visste om han kom til å ta vare på den, skjønner jeg han egentlig. Nå har han snart hatt den ett år og har vist seg å være en pålitelig mobileier, så da vurderer jeg ny til kommende bursdag. Dessverre finnes jeg ikke interessert i mobiler selv, så da trenger jeg litt veiledning. Finnes det en telefon som oppfyller alle eller de fleste av kriteriene til både han og meg?
![]() |
#3 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil er det han ønsker seg?Høres vanskelig ut å finne en slik telefon til under 1000 lappen uten abo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Hvilken mobil er det han ønsker seg?Jeg anser touch-telefon for å være det kriteriet som er minst viktig. Han har også fablet mye om en Sony Ericsson musikktelefon, før kompisen fikk en LG touch.
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det han ønsker seg?Tror neppe du finner en touchtelefon til bare tusingen uten abonnement. En Sony Ericsson walkmantelefon derimot tror jeg du har større sjanse for å få tak i da, gode musikktelefoner det. F.eks Sony Ericsson W890i eller W595 bør jo kunne være fine alternativer.
![]() |
#6 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det han ønsker seg?Da hadde jeg gått for en sony ericsson walkmantelefon tror jeg, de er ganske kule også nedover i prisklassene.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvilken mobil er det han ønsker seg?Samsung Corby er øverst på ønskelista til 10 åringen her. Mener den kom på 1100 totalt omtrent. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det han ønsker seg?Musikk lagrer man på minnekort som du kjøper utenom.
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
![]() Sv: Hvilken mobil er det han ønsker seg?Ja, der ser du hvor lite peiling jeg har.
![]() |
#12 |
maler
|
![]() Sv: Hvilken mobil er det han ønsker seg?De billigste billigtelefonene har ikke så mye muligheter for musikk eller minnekort nei
![]() |
|
|