|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Noen som har vært i Parga, Hellas?Vi skal reise dit i sommer, så jeg lurer på om det er noe spesielt der jeg bør få med meg? Er det et fint sted? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Jeg har desverre ikke vært der. Men jeg vet at det er et fantastisk og nydelig sted. Jeg har planer om å reise dit, kanskje neste år. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Ja, det er nydelig! Stille og rolig, fin borg, mye spennende lokalhistorie, mytologi og romerske ruiner siden romerriket strakk seg dit. Kan fortelle mer siden! Jeg har veldig lyst til å reise tilbake.
|
|
|
#4 |
|
med tunga på styret
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Det er mange år siden jeg var der sist, men det er en nydelig sandstrand der, rett utenfor byen. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Jeg var der på bryllupsreise for noen år siden, og det er en utrolig flott by. Det passer nok best for voksne synes jeg. Vi var på noen utflukter på leid scooter, og det er mange fine plasser og reise til. Jeg skulle gjerne reist igjen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Jeg reiser dit 7 juni, så etter det kan jeg si noe om det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Hvor: Akershus
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Parga er kjempekoselig! Bilfritt sentrum gjør det til en idyll. Stranden som er nærmest byen er ikke så fin (rullesten-strand) men med gangavstand over en høyde ligger Valtos-stranden som er fin.
|
|
|
#9 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Jeg var er for ti-tolv år siden, så mye har sikkert forandret seg, men jeg husker byen som veldig fin. Jeg var der for øvrig med barn. Lite, koselig sentrum og fin strand som vi tok båt til når vi ikke orket å gå over høyden i varmen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Vi bodde bortenfor rullesteinstranda (Piso Kryoneri) , og jeg likte den godt. Den var liten og intim, men gikk selvsagt ikke an å bygge sandslott på den.
Sist redigert av Tallulah : 22-05-10 kl 22:11. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
nuftig
Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
![]() |
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Veldig koselig og romantisk sted. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?
Det er nettopp det at det ikke kryr av barnefamilier og er veldig "turist-ish", som gjorde at valget falt på Parga for vår del (dvs jeg bestemte at vi skulle dit.. poden bare blir med han |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?
Har hørt fra flere at det skal være fint der ja, svigers er der akkurat nå, som om noen dager kan jeg spørre dem.
|
|
|
#14 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Vi var der for et par år siden og likte oss veldig godt. Det var kun mannen, jeg og nyfødt minstemann. Veldig koselig sted, lite, men koselig. Fint å gå over til valtosstranden, både over borgen og langs veien. Vi reiste med barnevogn og det kunne være litt vanskelig i alle trappene, men det slipper jo du. Vi tok også båt over til korfu på en dagstur. Anbefales.
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Mamma og pappa synes i allefall det er veldig fint der. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Jeg likte meg veldig godt der. Men det er en stund siden vi var der, før vi fikk barn.
|
|
|
#19 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Kjæresten og jeg drar i juli. Ingen av oss har vært der før....
|
|
|
#20 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Noen som har vært i Parga, Hellas?Må bare ønske dere en riktig god tur og gled dere!!! |
|
|
|
![]() |
|
|