Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Bør vi bytte bilstol?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-10, 19:05   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bør vi bytte bilstol?

Storebror sitter bakovervendt i et sete fra Acta Graco som vi har fått av kusinen hans. Det er noen år gammelt men fortsatt i god stand. Det festes med bilens seler som man drar under setet + stropper som festes i førersetet. Jeg synes det virker som setet er så løst og føler meg usikker på hvor trygt det er. Besafesetet til lillesøs virker mer stødig og man får ikke rugget på det slik som storebror sitt.

Vi vurderer å kjøpe et nytt. Er det et sete man kan bruke først som bakovervendt og siden som beltestol?

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 19:38   #2
Stikka
...
 
Stikka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.284
Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bør vi bytte bilstol?

Ja det finnes seter som man kan snu og bruke forovervendt etterhvert, men det anbefales ikke. Det er bedre å kjøpe en beltestol når den tid kommer.

Hvordan montere du setet? Vil tro det er en Cosmic du har. Jeg setter meg med kneet oppi setet, drar til forankringsseler og bilbeltet. Når jeg da går ut av setet "reiser" det seg litt og det står bom fast. Støttes da helt inntil setet foran. Har du prøvd det?

__________________
-------------------------------------------------------------
Hard work has a future payoff. Laziness pays off NOW
Stikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 19:41   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.665
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bør vi bytte bilstol?

Eventuelt er TWE et godt bytte. Mye lettere å montere.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-10, 19:45   #4
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Bør vi bytte bilstol?

Mitt forslag er at du sitter i setet, og mannen drar i seler
Det har vi alltid gjort, og setene har stått bom fast

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no