|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Utflukter på cruise - Grand Cayman & CozumelNoen som har vært på cruise som har stoppet på Grand Cayman? Jeg sitter å ser på utflukter fra båten i Georgetown og lurer på om Stingray City båttur er noe for barn på 4 og 7år? Kan 4åringen være ombord i båten (vil kanskje ikke i vannet) med en voksen og likevel ha utbytte av turen?
![]() |
#2 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Utflukter på cruise - Grand Cayman & CozumelJeg elsket Stingray city hvertfall, og kan lett se for meg at mine barn også ville elsket det (de eldste er nå 5 og 8). De er i overkant glad i vann og svømmer begge to da, men det er jo så grunt der at det er ikke noe krav. Det er vel egentlig ikke mulig å svømme der når jeg tenker meg om.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Utflukter på cruise - Grand Cayman & CozumelVi har ikke vært på den turen (men undervannsbåt som vi betalte for selv på land + at vi bare gikk rundt neste gang). Jeg vet dog om en forsiktig belgisk familie som var på dette og de hadde med seg en gutt på 5 år og hele familien var nesten i ekstase etterpå. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|