|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Litt inspirert av en annen tråd her.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 26-05-10 kl 08:53. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Leser
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Mitt inntrykk er at kjoler ofte klassifiseres som "pene" etter stoffet heller enn snittet. Jersey (bomull) blir ofte ikke regnet som "pent", mens sateng (bomull) regnes som "pent".
![]() |
#3 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Det kommer litt an på bryllupet.
![]() |
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Jeg skal i bryllup i sommer. Jeg skal ha på meg en kjole fra s'nob. Den er pen - men med dongeribukse, så har jeg kanskje kunne brukt den litt pyntet til hverdags også. FOr meg er stoffet avgjørende. - samt tilbehør, selvfølgelig.
![]() |
#5 |
Fabelaktig
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Det kommer veldig an på bryllupet, mener jeg.
![]() |
#6 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Det kommer jo helt an på kleskoden i bryllupet. En bomullskjole skulle det nok mye til at jeg hadde brukt i et bryllup, men igjen, det kommer jo helt an på settingen. Prisen har ikke noe å si, det er snittet, samt kvaliteten på stoffet som teller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Det kommer ann på bryllupet.
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Kjolen, hengene i spoter i taket.
![]() |
#10 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Det kommer an på hva dresskoden er, føler jeg.
![]() |
#11 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Vet ikke dresskoden for vi har ikke fått skriftlig invitasjon enda. Men det er ikke kirkebryllup og bruden har ikke hvit kjole. Hun har kjøot en veldig fin kjole da - på Agape. Det skal feires i borettslagets festlokaler og de fleste gjestene kommer til kaffe. Kun familie til middag. (Jeg skal spise middag).
![]() |
#12 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Jeg ville nok aldri brukt den til hverdags, tror jeg. Kanskje på en finere resturant i et varmt land.
![]() |
#13 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Kjolen var fin. Hvis det er et litt uformelt bryllup, går det utmerket. Du bare stæsjer den opp med litt tilbehør (men sånt er jeg skikkelig dårlig på).
![]() |
![]() |
#14 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Jeg synes det kommer an på flere ting. :vanskelig: En bomullskjole kan være pyntet nok, eller den kan pyntes opp med pent sjal, smykker eller annet tilbehør. Særlig om sommeren er pene sommerkjoler i bomull absolutt pyntet nok, hvis resten av antrekket også er pyntet.
![]() |
#16 |
heimføing
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Jeg er som Karamell, jeg ville brukt den der i bryllup uten å betenke meg noe særlig om. De bryllupene jeg har vært i, har den stilen der vært helt vanlig. Når det er bryllup med fest på ungdomshuset, da går man ikke i galla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Du må ha høyhælte sko og et pent smykke.
![]() |
#18 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?
Enig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Flott kjole synes jeg, og finfin til et litt mer uhøytidelig bryllup.
![]() |
#20 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor "pen" må en bryllupskjole være?Absolutt fin nok!
![]() |
|
|