Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen som handler barneklær/-utstyr på ebay? (problemer med pålogging)

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 21:06   #1
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Noen som handler barneklær/-utstyr på ebay? (problemer med pålogging)

Jeg har handlet noen småting på ebay for en god stund siden. Var vel i fjor våres. Jeg får hele tiden mail fra dem med reklame, så jeg er jo registrert der på en eller annen måte, men når jeg skal logge inn nå for å kjøpe noe, så husker jeg selvfølgelig ikke brukernavn (passordet tror jeg at jeg husker). De har en link jeg kan trykke på for å få tilsendt brukernavn på e-post. Men det kommer aldri noen e-post når jeg gjør dette. Tenkte kanskje kontoen min kunne være utgått og prøvde å registerer meg på nytt, men da får jeg bare beskjed om at jeg allerede er registert. Noen som vet hva jeg kan gjøre?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:15   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som handler barneklær/-utstyr på ebay? (problemer med pålogging)

Dette skjønte jeg ikke helt...

Hvis du ikke husker brukernavnet, hvor er da linken du trykker på for å få det tilsendt? Hvordan vet ebay hvem du er, og hvor de skal sende navnet, hvis de/du ikke vet hva navnet er?

Jeg kjøper dessuten mye på ebay, og reklame derfra har jeg aldri fått. Derimot er det forsøk på phishing innimellom, fra folk som utgir seg for å være ebay.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:24   #3
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som handler barneklær/-utstyr på ebay? (problemer med pålogging)

Nå fant jeg det ut. Fikk tilsendt brukernavnet til epost adressen de har registert på meg. Var nok bare en lang tidsforsinkelse i systemet deres. Kanskje en sikkerhet for at en ikke skal få det med en gang en spør om det. Passordet husket jeg heldigvis.

Men når jeg skal kjøpe en ting så får jeg jo opp at jeg skal legge inn frakt i tillegg, men den aner jeg ikke hva er, for de har bare oppgitt frakt inne UK. Må jeg sende mail til selgeren for å få fraktbeløpet?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:37   #4
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som handler barneklær/-utstyr på ebay? (problemer med pålogging)

Ja, hvis du ikke får opp frakt automatisk, må du sende mail, eller vente på mail fra selgeren.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:40   #5
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Noen som handler barneklær/-utstyr på ebay? (problemer med pålogging)

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Men når jeg skal kjøpe en ting så får jeg jo opp at jeg skal legge inn frakt i tillegg, men den aner jeg ikke hva er, for de har bare oppgitt frakt inne UK. Må jeg sende mail til selgeren for å få fraktbeløpet?

Ja, ofte må man det. Det pleier å være et sted på siden hvor det står ask seller a question.

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:43   #6
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som handler barneklær/-utstyr på ebay? (problemer med pålogging)

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Ja, ofte må man det. Det pleier å være et sted på siden hvor det står ask seller a question.

Da har jeg fått gjort det, så får jeg bare vente tålmodig på mail. Bare jeg ikke er like grønn på paypal når jeg skal bruke den til betalingen også. Tror jeg må bruke ebay litt oftere. Er jo så mye fint til barn og av utstyr der inne.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 22:11   #7
Nynne
Erfaren
 
Nynne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.159
Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som handler barneklær/-utstyr på ebay? (problemer med pålogging)

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Da har jeg fått gjort det, så får jeg bare vente tålmodig på mail. Bare jeg ikke er like grønn på paypal når jeg skal bruke den til betalingen også. Tror jeg må bruke ebay litt oftere. Er jo så mye fint til barn og av utstyr der inne.

Husker jeg styra mye i starten med både e-bay og PayPal-kontoen, men nå går det så det suser!
Ja veldig mye fint der inne og billig. Jeg kjøper mye klær fra et merke som heter Gymboree, til datteren min. De har mye fine klær med fine detaljer. Lykke til med handlingen!

__________________
~ The most dangerous place on earth is to be between a mother and her children
Nynne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 22:31   #8
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som handler barneklær/-utstyr på ebay? (problemer med pålogging)

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

Jeg kjøper mye klær fra et merke som heter Gymboree, til datteren min. De har mye fine klær med fine detaljer. Lykke til med handlingen!

Jeg også. Før gikk det mer i Oilily, men nå som hun har begynt på skolen, er det visst ikke kult med så mye mønster mer.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no