Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Bortkastet lesetid! (Ari Behn)

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 21:31   #1
teia
Pirkete
 
teia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 103
teia er litt kulteia er litt kul
Sint!

Bortkastet lesetid! (Ari Behn)

Ikke spør meg hvorfor, men jeg har nettopp kjempet meg gjennom Ari Behns "Entusiasme og raseri". Jeg likte "Trist som faen", syntes "Bakgård" var helt OK, men denne angrer jeg meg på at jeg har brukt tid på. Jeg synes faktisk den var skikkelig dårlig! Andre som har lest den? Hva synes dere?

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:42   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bortkastet lesetid! (Ari Behn)



Jeg syns ikke det var litteratur av "ypperste klasse", men det gidder jeg sjeldent å lese også da.

Men den var lettlest og underholdende. Jeg trenger ikke så mye mer av en bok jeg. Jeg kommer nok til å lese den en gang til også.

Han skriver litt sjarmerende ujevnt syns jeg. I ett øyeblikk er han vulgær og "kongen på haugen", og i neste øyeblikk strør han rundt seg med glatte, pompøse skildringer.

Det er vel forsåvidt slik han framstår i rl også

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 22:13   #3
teia
Pirkete
 
teia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 103
teia er litt kulteia er litt kul
Standard

Sv: Bortkastet lesetid! (Ari Behn)

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.


Han skriver litt sjarmerende ujevnt syns jeg. I ett øyeblikk er han vulgær og "kongen på haugen", og i neste øyeblikk strør han rundt seg med glatte, pompøse skildringer.

Det er vel forsåvidt slik han framstår i rl også

Enig i begge påstander.

Jeg har jo egentlig alltid hatt sansen for ham, det er nok derfor jeg ble så skuffet også. Selvironien hans funket ikke, synes jeg. Var kanskje ikke ironisk nok... Og personene lignet altfor mye på de virkelige. Vanskelig å vite hvor Vera-Sara sluttet og Anne-Kat begynte, liksom ... Men det var sikkert godt for ham å få tatt igjen for alle de teite sleivsparkene han har måttet tåle opp igjennom.

teia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no