Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ferdigsydde gardiner

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-10, 12:30   #1
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ferdigsydde gardiner

Jeg har blitt lei av sommergardinene i stua og trenger nye.
Til mitt forsvar har jeg hatt dem i seks år og det er digre rød blomster på dem.

Jeg trenger seks høyder a 220 cm, så de bør helst ikke koste over 150 kr pr lengde. Noen som har gode tips? Jeg synes Kid virket så utplukket når jeg var der sist.

Jeg er en sucker for gammeldagse mønstre, men kan ikke ha mye farger pga det store persiske teppet min mann nekter meg å kaste ut. Veggene er hvite, med en anelse beige.

Give it to me!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:51.