Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Norwegian Wood og barn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-05-10, 21:14   #1
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Norwegian Wood og barn?

Junior har så lyst å se Dum Dum boys og jeg ser at de skal spille fredagskvelden, fra 21 til 23. Men jeg er i tvil, de gangene jeg har vært der, har det vært "mye" fyll og siden dette er kun et kveldsarrangement, så er det kanskje ikke så mange barn der?

Utifra nettsiden så virker det ikke som det er aldersgrense, men de opererer tydeligvis ikke med barnebilletter, så han må i såfall betale full pris.

Noen som har vært der med små barn på kveldstid? Hvor gammelt var barnet?

:veldig i tvil:

Gammel 29-05-10, 21:59   #2
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Norwegian Wood og barn?

Jeg ville ikke tatt med min eldstemann på noe slikt, for ja(han er født i 02) er som du sier mye fyll og det er jo ikke akkurat en konsert som går tidlig på kvelden.

Men jeg er veldig for å ikke gå noe særllig over fastleggetid til tross for helg eller ferie i hele tatt jeg da.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-05-10, 15:46   #3
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Norwegian Wood og barn?

Ja, jeg heller veldig til at han ikke får dra. Får heller krysse fingrene for at de kommer til Øya eller noe sånt i nær fremtid.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.