Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Bestille hårprodukter

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-07, 09:48   #1
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestille hårprodukter

Hvor er det best/ billigst å kjøpe hårprodukter på nettet for tiden? Har handlet på lookfantastic.com en gang, men fikk delvis med meg at det var mye krøll der for en tid tilbake. Noen forslag?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:49   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.385
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille hårprodukter

Inge forslag, men henger meg på spørsmålet. Gjerne steder de har Sexy Hair-produktene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:54   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille hårprodukter

Henge meg også på. KMS vil eg ha.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 17:35   #4
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille hårprodukter

Oppdatering:

Jeg endte opp med å bestille fra lookfantastic.com. Kjøpte for en drøy tusenlapp (2 shampo, 2 balsam/ hårkur, 3 sprayer), og betalte kr 250 i toll og kr 90 i frakt. Bare for shampoene sparte jeg sikkert kr 150-200 pr stk i forhold til å kjøpe hos frisøren, så jeg konkluderer med at det var et godt kjøp allikevel.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 17:44   #5
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bestille hårprodukter

Er det ikke Lookfantastic som betaler tilbake momsen? Evt. skriver ned prisen på pakken? Eller er det strawberrynet?

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:48   #6
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille hårprodukter

Jeg kjøper på LF, men bestiller i flere omganger.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 18:54   #7
Cielo
Superduperaktiv
 
Cielo sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 685
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Bestille hårprodukter

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Er det ikke Lookfantastic som betaler tilbake momsen? Evt. skriver ned prisen på pakken? Eller er det strawberrynet?

Strawberrynet betaler tilbake momsen hvis man fakser dem kvittering på at den er betalt. De skrev ned prisen på pakker før, men har sluttet med det etter at Tollvesenet fikk snusen i det.

__________________
Cielo & Tassen, f.05. og Lille Bolla, f.08.
Cielo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:09   #8
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bestille hårprodukter

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg kjøper på LF, men bestiller i flere omganger.

Slik gjør jeg det og.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:14   #9
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.647
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille hårprodukter

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Slik gjør jeg det og.

Men da blir det jo desto mer i frakt da? Eller? Hvor mye er frakten om man bare kjøper èn shampo f.eks. da? Jeg synes ikke kr 250 var så ille i toll? (kontra 5-6 individuelle pakker).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:16   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bestille hårprodukter

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Jeg kjøper på LF, men bestiller i flere omganger.

Jeg også.

Det eneste som irriterer meg er at serumet jeg vanligvis bruker er for dyrt til å få det tollfritt hit.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-07, 19:24   #11
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bestille hårprodukter

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Men da blir det jo desto mer i frakt da? Eller? Hvor mye er frakten om man bare kjøper èn shampo f.eks. da? Jeg synes ikke kr 250 var så ille i toll? (kontra 5-6 individuelle pakker).

Tror det går temmelig opp i opp om man bestiller mye. Jeg betalte ikke stort i frakt og sjampoen kom på ca 1/2 pris i forhold til å handle den her, inkludert porto.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no