|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Kan jeg bruker bringebær som har stått i fryseren siden i fjor?Bær har vel veldig lang holdbarhet i fryser, men kjenner jeg vegrer meg litt likevel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Kan jeg bruker bringebær som har stått i fryseren siden i fjor?Klart du kan! Jeg brukte fjorårets blåbær i smoothies her om dagen, og har fremdeles et par pakker igjen. Kanskje blåbærpai i dag?
![]() |
#4 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruker bringebær som har stått i fryseren siden i fjor?Eg brukar fjorårets bringebær, blåbær og rips. Desse har vore nedfryst i combifrysen, så det er nok ikkje heilt optimalt sånn temperaturmessig. Men så langt smakar smoothien bra.
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruker bringebær som har stått i fryseren siden i fjor?Det er bra! Kjøtt og slike ting har vel bare 3 mnd holdbarhet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruker bringebær som har stått i fryseren siden i fjor?Det går så bra så
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan jeg bruker bringebær som har stått i fryseren siden i fjor?De hadde jeg brukt.
![]() |
#11 |
can-jur
|
![]() Sv: Kan jeg bruker bringebær som har stått i fryseren siden i fjor?
![]() |
![]() |
|
|