|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Farsken! Flekk på uferdig strikketøyJeg ser nå under montering av kåpe til min mor som straks har bursdag, at det er en flekk forann. ¨Kåpa er struikket i sandnes duett, og nå er en gul/brun flekk forann som er ca 5 cm i diameter. Jeg holder på å feste tråder nå, og har igjen å montre armer samt strikk en duridabel kant rundt hele kåpa.
![]() |
#2 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Farsken! Flekk på uferdig strikketøyÆsj, så kjipt!
![]() |
#3 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Farsken! Flekk på uferdig strikketøykan ikke helt se for meg at jeg får til å rekke opp akkuratt der. Det er sykt mye arbeid på denne, og flekken er midt på.
![]() |
#5 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Farsken! Flekk på uferdig strikketøyDu får bort flekken sjø.
![]() |
#6 |
Live and let live
|
![]() Sv: Farsken! Flekk på uferdig strikketøyGallesåpen som brukes til flekkfjerning på ubehandlet ull må jo være mild og grei å prøve? Håper det går bort!
![]() |
#8 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Farsken! Flekk på uferdig strikketøyKjenner jeg blir mer optimistisk!
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Farsken! Flekk på uferdig strikketøyJeg tror jeg har villet montert den ferdig og vasket den forsiktig - men det skader jo ikke å prøve med såpe og klut heller. (tror dog jeg heller har valgt annet enn zalo)
![]() |
#10 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Farsken! Flekk på uferdig strikketøyDu bør enten vaske alle eller ingen deler før du monterer, iallfall. Ellers kan det fort bli rare proporsjoner på ting. Hvis du skal strikke eller hekle ting rett på, bør du gjøre det før du vasker.
![]() |
|
|