|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kan en e-post "trekkes tilbake" etter at den er sendt?Jeg fikk en lang mail med mye informasjon i for et par timer siden. Jeg leste kjapt gjennom den og tenkte jeg skulle se litt grundigere på den senere. Når jeg nå kom tilbake til mailen, er den borte. Den er ikke i innboksen, ikke i nettsøppelet, ikke i papirkurven... kort sagt; den er ikke der! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Kan en e-post "trekkes tilbake" etter at den er sendt?Ikke når det er sendt til gmail nei.
![]() |
#5 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan en e-post "trekkes tilbake" etter at den er sendt?Nei, det var det jeg trodde også. Dette er nesten litt skummelt. Jeg sitter her mutters alene og e-posten er søkk vekk. Jeg har søkt, leita i alle mapper og sjekket over alt, men den ER borte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan en e-post "trekkes tilbake" etter at den er sendt?Jeg tror faktisk jeg har vært borti det der. Først stor den med overstrykning en stund, men den forsvant av seg selv, uten at jeg foretok meg noe. Har vel skjedd et par ganger her på jobb, men alltid fra noen i konsernet - i Norge eller utlandet.
![]() |
#9 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kan en e-post "trekkes tilbake" etter at den er sendt?
Det er vel i så fall "internt" på en Exchange-løsning og ikke mailer som har gått ut eksternt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kan en e-post "trekkes tilbake" etter at den er sendt?
Det er mange år siden jeg lærte om dette, men nei, det skulle gjelde alle mailer som ikke var åpnet av motakeren.
Jeg har ikke outlook på denne maskinen, så jeg får ikke sjekket om det faktisk stemmer.
![]() |
|
|