|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Erichsen ferdigDa er det over og ut snart - litt trist....koselig plass...
![]() |
#2 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Erichsen ferdigDet er litt trist at en slik tradisjonsrik plass ikke skal eksistere mer.
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Erichsen ferdigDet var litt triste nyheter, ja! Jeg var det ganske mye da vi bodde i Trondheim i studietida. Det var liksom obligatorisk å ta turen dit på lørdagen hvis man hadde gjester hjemmefra.
![]() |
![]() |
#4 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Erichsen ferdigNei så trist.
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Erichsen ferdigJa, var det snakk om Zara?
![]() |
#6 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erichsen ferdigSå trist da. Jeg har vært der ganske mye ja, i allefall før jeg begynte å dra rundt på barnevogn. Liker meg veldig godt på den kafeen.
![]() |
#7 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erichsen ferdigDet er jo synd med lokalene, men ut fra servicenivået jeg har opplevd de få gangene jeg har vært der de siste fem årene er jeg ikke overrasket, og jeg kan ikke se for meg at jeg kommer til å savne stedet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
I mål
|
![]() Sv: Erichsen ferdigIkke er Ni Muser som før heller; der jeg drakk cafe latte for første gang i mitt liv - i glasskopper med løs hank, og hanken en gang datt av da jeg løftet koppen for å ta en slurk av den breddfulle koppen |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Erichsen ferdigLitt morsomt å se at det er flere her som har hatt studietiden sin i Trondheim. Jeg har også Erichsen- og Ni Muser-minner fra de dagene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Passiv
|
![]() Sv: Erichsen ferdigNeeei. Hvor skal jeg nå gå og spise verdens beste løksuppe? |
![]() |
![]() |
|
|