Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tupperware 2010

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-10, 19:53   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tupperware 2010

Jeg skal på Tupperware-partaj i morgen. Er det noe spennende jeg skal spørre etter, i tilfelle ikke det blir demonstrert? Finnes det noen spennende nyheter anno 2010? Gleeeder meg!

Gammel 01-06-10, 20:06   #2
Beathe
thirtysomething

Beathe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tupperware 2010

Jeg kjenner jeg angrer litt på at jeg ikke kjøpte boksåpneren da jeg var på party...
Ellers synes jeg de bittesmå boksene (klare, med fargede lokk, selges i 4-pack) er kjempelure til å ha med små mengder ketchup til grilling på skolen, kaffepulver og krydder når vi er på båten og sånn.

Gammel 01-06-10, 20:12   #3
Sola

Sola sin avatar

Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja de mini-begrene er lure ja. Boksåpneren har jeg. Har det meste, men er noen år siden jeg var på party sist.

Gammel 01-06-10, 21:06   #4
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Det er mye fint framover. Ta en titt på denne periodes kampanjeavis.

Ellers er grytene på tilbud nå. Du får f.eks. hele grytesettet for 3799,- Da sparer du nesten 1800 kr. Knallgode gryter!

Det er også tilbud på et sett med veldig fine salatskåler (Allegra) til 499,-. Det er 3 skåler og salatbestikk i tilbudet.

Ellers er de kule "kubeholderne" å få tak i akkurat nå. De var på kampanje tidligere i vinter og var superpopulære. Nå er de igjen å få tak i en begrenset periode så lenge lageret rekker. Koster 299 for 3 stk. 4 kukrus koster 199,-.

Av produkter ellers vil jeg spesielt anbefale Easy Rice til 249,. Den selger iallefall jeg mye av (jeg er også konsulent på demoer rundt om og via "nettet"). Jeg bruker den mye selv også. Koker knallgod ris der i løpet av 8-10 min i mikroen. Jeg bruker den også til å koke poteter. Det tar ca 7-8 min å koke poteter til 3-4 personer.

Ultra Plus formene er også geniale og jeg selger ellers mye silikonformer (brødformer bl.a.), kjøkkenmaskiner (bl.a. Speedy chef som visper krem, marengs o.l. mye raskere enn en elekterisk visp). Kort sagt - det er mye fint og spennende for tiden. Send meg gjerne en PM hvis du eller andre vil vite mer. Jeg tar gjerne en nettdemo (og sender portofritt i posten).

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 01:44   #5
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Den riskokeren skulle jeg også anbefale, om du har micro da Den er genial og lager perfekt ris på 12-14 min i microen uten å tenke på at du må følge med. Det er den TW tingen jeg har brukt mest.

Gammel 02-06-10, 06:57   #6
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Går det an å koke grøt i den riskokeren? :intrisert:

Gammel 02-06-10, 09:49   #7
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Går det an å koke grøt i den riskokeren? :intrisert:

Det vet jeg rett og slett ikke. Jeg har aldri prøvd. Men jeg kan ta spørsmålet videre og høre om noen annen har prøvd det.

Den er iallefall ypperlig til ris (det tar ca 8-10 min litt variabelt fra ovn til ovn), poteter, potetmos, couscous og den type ting. Det går også an å koke grønnsaker der.

Gammel 02-06-10, 09:51   #8
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, til og med jeg, som synes TW selger mye unødig piss, synes at riskokeren er fantastisk! Anbefales.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 10:06   #9
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Jeg fikk en PM med spørsmål om jeg kunne legge ut bilde av Allegra-skålene og riskokeren.

De koster altså 499,- for tre skåler med lokk. Skålene er 7,4 dl, 1,5 l og 3,5 l.

Her er riskokeren som altså også kan brukes til grønnsaker, poteter, potetmos, bulgur, couscous o.l. Koster 249 kr.

Gammel 02-06-10, 10:32   #10
Sola

Sola sin avatar

Standard

Jeg har lyst på sånne kubokser. Gleeeder meg! Og en visp til, og en sånn klype-sak til pølser o.l. Har mistet min.

Gammel 02-06-10, 11:11   #11
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg har lyst på sånne kubokser. Gleeeder meg! Og en visp til, og en sånn klype-sak til pølser o.l. Har mistet min.

Kuboksene skal jeg kjøpe til meg selv også. Jeg skal ha den minste til matboks og de to større til "diverse rot" som ellers flyter rundt på kjøkkenbenken. Jeg prøvde å finne et bilde av de, men har ikke fått noe fra TW. Men hvis dere googler "Tupperware kubokser" finner dere de helt sikkert der.

Gammel 02-06-10, 12:05   #12
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kubokser og de er så KU-le!

Gammel 02-06-10, 13:45   #13
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Skikkelig KU-le, jo!

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-06-10, 13:46   #14
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Se, der var de jo! Jeg var akkurat på vei til å lime inn samme bilde.

Javisst er de fine! Men det er siste rest som selges ut nå, så det er lurt å kjappe seg hvis noen vil ha.

Gammel 02-06-10, 13:52   #15
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ja, og på baksiden er ku-rompe med hale.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:28.