|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Pitabrød med kylling?Vi hadde det for bare tre dager siden. Pitabrød fylt med kylling og all verdens grønnsaker i. Som dressing laget jeg hjemmelagd tsatsiki.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Pitabrød med kylling?
Det hørtes veldig godt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Pitabrød med kylling?Jeg syns det er deilig å woke noen grønnsaker, steke kyllingbiter og fylle pitabrødene med dette. Som saus/dressing kan man bruke en blanding av sweet chilisaus og rømme, for eksempel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Pitabrød med kylling?Det finnes et krydder til kylling som heter noe sånt som kyllingkrydder. (på de grønne boksene) Det gir kjempemye god smak og jeg vil påstå at det ikke trengs mer enn kylling (og gjerne bacon) med dette krydderet, grønnsaker samt en dæsj cremé fraiche.
![]() |
#6 |
Aktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() |
![]() Sv: Pitabrød med kylling?Kylling, avocado, tomat, hvitløk, fetaost kan også med hell fylles i et pitabrød. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Borte
|
![]() Sv: Pitabrød med kylling?Kyllingfilet i strimler gjennomstekes sammen med 1 løk og 1 fedd hvitløk. Krydre med salt, pepper og chilipulver, hell over en dæsj soyasaus, tilsett litt vann og la det koke inn.
![]() |
|
|