|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superbasinella
|
![]() Tale til brudJeg skal være forlover til mitt søskenbarn i sommer og holder på med talen nå. Jeg har aldri holdt en tale før så jeg trenger litt hjelp. Er det noen som har noen tips? Kanskje noen humoristiske og eller romantiske historier jeg kan putte inn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Tale til brudEr forlover til min beste venninne på lørdag. Begynte å tenke tale i dag jeg. Vil si du er ute i god tid. Det er jo bra det, jeg sliter Big time!! Syns det er veldig vanskelig dette.
![]() |
![]() |
#3 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Tale til brud |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Tale til brudOppdatering; Min tale gikk strålende på lørdag som var. Jeg fikk masse skryt for den av gjester jeg ikke kjente. Brudens gamle venninner kjente seg veldig igjen i det jeg sa. Bruden var også storfornøyd.
![]() |
![]() |
#6 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Tale til brud
Signerer denne. Har heller aldri holdt tale som forlover. Men det er du som kjenner deg og bruden, og vet om det passer med spøk og/eller tårer.
![]() |
#7 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Tale til brudTusen takk for tips. Det er litt vanskelig å skrive tale til henne jeg skal være forlover for. Hun er 10 år yngre enn meg og jeg kjente henne egentlig best som barn. Har heldigvis noen fine historier å komme med fra den tiden. Jeg flyttet langt fra henne når hun bare var noen år så vi har ikke hatt så mye kontakt utenom litt ferier og via tlf. og internett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
![]() Sv: Tale til brudTakker for tips. |
![]() |
![]() |
![]() |
|