Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dere som reagerer på øyensminke

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-10, 00:01   #1
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Dere som reagerer på øyensminke

...har dere funnet noen merker dere tåler?

Jeg har forsøkt flere merker, men øyenlokkene mine blir røde, såre og sprekker opp. De siste årene har jeg brukt Mary Kay øyenskygge, og inntil nylig har det gått bra i motsetning til mange andre merker. Nå har jeg dessverre fått samme problem med dette merket også, og det er virkelig plagsomt og vondt å gå med store sprekker på øyenlokkene. Jeg unngår derfor sminke mest mulig og bruker helst bare mascara, men føler meg lite påkledd uten sminke.

Håpet mitt er at jeg klarer å finne et merke jeg kan bruke, om ikke annet til festlige anledninger. Noen tips??

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.