|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Dere som reagerer på øyensminke...har dere funnet noen merker dere tåler? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dere som reagerer på øyensminkeJane Iredale tåler jeg dag ut og dag inn, utrolig nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() |
![]() Sv: Dere som reagerer på øyensminkeJeg må vel innrømme at jeg ikke har prøvd all verdens. Men av det jeg har prøvd, tåler jeg ingenting. Derfor har jeg bare endt opp som den usminkede personen som leker at jeg liker "natural" best. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Stiv
|
![]() Sv: Dere som reagerer på øyensminkeClinique har fungert bra for meg. Og så har jeg alltid styrt unna de oljete sminkefjernerne, de mer kremete har gitt meg mindre irritasjon på øynene.
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Dere som reagerer på øyensminkeBiotherm sin øyegelesminkefjerner tåler både min atopiske venninne og jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Dere som reagerer på øyensminkejeg tåler clinique, men ikke øyensminkefjerneren. Ingen øyensminkefjernere, faktisk, så jeg fjerner sminke med vann. Jeg tåler ingen vannfaste mascaraer heller, så det går greit.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
![]() Sv: Dere som reagerer på øyensminkeDet eneste jeg tåler er mascaraen til cliniderm som fås på apotek. Ikke verdens beste mascara, men bedre enn ikke noe syns jeg.
![]() |
#11 |
Born to run
![]() Sv: Dere som reagerer på øyensminkeNå har jeg vært og snakket med en dame på en hudpleiesalong. Jeg kom vel frem til at jeg egentlig ikke er sikker på om det er øyensminken eller øyesminkefjerneren som er synderen (eller begge...) Hun anbefalte at jeg tok skimmerøyenskygge på ett øyelokk, vanlig øyenskygge på den andre og lot være å fjerne det med øyensminkefjerner for å sjekke reaksjonen min på det. Det er visst vanlig å reagere kraftigere på skimmerøyenskygge fordi de ofte inneholder stoffer man kan være allergisk overfor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som reagerer på øyensminkeClinique sin øyensminkefjerner er som syre! Den tåler jeg virkelig ikke, og jeg er ikke så voldsomt sensitiv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Born to run
![]() Sv: Dere som reagerer på øyensminke
Det er nesten så jeg håper det er den som er synderen hos meg også - at jeg egentlig tåler øyensminken men bare må finne en annen måte å fjerne den på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Dere som reagerer på øyensminke
Ja kutt den! Du skal bare se at alle problemer forsvinner. Verdt er forsøk i allefall |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|