Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Anbefal meg en spinningsko!

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-10, 10:22   #1
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Anbefal meg en spinningsko!

Noen som har en grei spinningsko å anbefale? Jeg spinner mye og skal investere i et par nå, men har hverken lyst til å kjøpe noe skrammel eller betale en hel formue - ikke harjeg peil heller, så tips mottas!

Gammel 04-06-10, 00:34   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en spinningsko!

Mine ligner på disse og de har vært fantastisk gode.
Kjøpt på www.birksport.no

Gammel 04-06-10, 07:42   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har ett eneste råd.

Dra og prøv på egne føtter. Du kan ikke finne anbefalt noen som er gode for deg da alle har ulike føtter. Og spinningsko går seg ikke til - ikke det aller minste. De skal sitte perfekt på foten eller så er det feil sko.

Ellers er det egentlig viktigst å ha stiv nok såle. De aller billigste modellene har så myk såle at du kan gå med dem, de er ikke noe gode å sykle med.

Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 07:54   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Takk for det sf, og jeg regnet igrunnen med det altså ...men jeg tenkte litt på om noen merker gjerne utmerker seg mtp. kvalitet og sånn, rent generelt. Og hva ligger slike sko på i pris, rent gjennomsnittlig?

Gammel 04-06-10, 08:09   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har noen fra Scott som jeg er veldig fornøyd med. Jeg har ikke det merket under, men jeg har samme lås på skoen. Det systemet synes jeg er veldig bra. Man får strammet skoen skikkelig. Mannen har samme opplegg på sine Shimano sko.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-06-10, 08:21   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen har de skoene Anne C viser. Jeg har samme merke (Diadora), men disse:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:10.