|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Overnatte med barn i fritidsbåtMulig jeg er litt hysterisk her. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Fortynnet
|
Sv: Overnatte med barn i fritidsbåtJeg vet at det faktisk har skjedd. Og er nok ca like hysterisk som deg. Kan de på noen måte få låst båten sånn at det ikke er noen mulighet for at han kommer seg ut på egen hånd? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
One of These Days
|
Sv: Overnatte med barn i fritidsbåtJeg er da båtmenneske og hadde ikke vært bekymret. Jeg har hatt mine barn ombord i båt fra de var 14 dager gamle. Vi er fremdeles på båttur hver eneste sommer og båten er 29 fot. Nå er mine så store at de vandrer langs rekka på båten alene. Og ja, de har selvsagt redningsvester på. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatte med barn i fritidsbåtJeg hadde ikke turt. Jeg hadde ikke turt å la mine foreldre ta ungene mine med på hytta heller pga. terrenget utenfor hytteveggen krever at man nærmest håndholder ungene hele tiden.
|
|
|
#5 |
|
safariqueen
![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatte med barn i fritidsbåtHvis de har en båt av litt størrelse vil jeg tro at kabindøra kan lukkes og låses? I vår båt klarer ikke små barn å låse opp/løfte kabindøra. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Overnatte med barn i fritidsbåtJeg hadde ikke hatt noen problemer med det. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pen. Så det så.
Sv: Overnatte med barn i fritidsbåtJeg hadde hatt saken med han 2-åringen som omkom under nøyaktig samme omstendigheter ganske langt frem i panna. Kan de ikke låse noen dør?
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Overnatte med barn i fritidsbåtUngene våre har vært med bestefar på båt siden jeg har sluttet å amme dem. På dagtid går de kontinuerlig med redningsvest. Om natta sover de i et eget lite avlukke i båten. At de skal klatre opp på dekk og hoppe på sjøen om natten er ikke noe jeg bekymrer meg for. Det har muligens skjedd, men skjer meget, meget sjelden.
|
|
|
|
#10 |
|
I mål
|
Sv: Overnatte med barn i fritidsbåtJeg hadde gjort det med mine foreldre fordi jeg vet at mamma er minst like hysterisk som meg (hun ville antagelig ligget våken hele natten og passet på ham), men ikke med svigermor som jeg synes tar ting noe mer lettvint |
|
|
|
|
|
#11 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Overnatte med barn i fritidsbåtDet hadde ikke bekymret meg i det hele tatt.
|
|
|
#12 |
|
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Overnatte med barn i fritidsbåtUff jeg kjenner jeg hadde blitt svett med tanken. Jeg har en unge som går i søvne overalt. I Tyrkia for et par år siden fant de henne plutselig i resepsjonen midt på natten. Da hadde hun kravlet over meg i sengen, ut døren og ned trappen. Dette var første natten og jeg var stup trøtt og våknet ikke før det sto en mann inne på rommet med jento ved siden av seg.
|
![]() |
|
|