Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvilken butikk er dette?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-10, 15:22   #1
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilken butikk er dette?

Selv om korrespondenten ikke mener at butikken skal få gratisreklame så ergrer jeg meg stort over at jeg ikke skjønner bæret av hvilken butikk det er snakk om. Det eneste jeg konstaterer er at det ikke er Boden. Hvor høyt skorer jeg på kjerringskalaen, sa du?

Hvilken butikk?

http://www.aftenposten.no/meninger/k...cle3678100.ece

Gammel 03-06-10, 15:27   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken butikk er dette?

Abercrombie&fitch ?

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 15:28   #3
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan det være Primark?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 15:38   #4
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Typisk reklame for A&F:

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 15:44   #5
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det mer parfyme og mørkt i butikkene stemmer i hvert fall med A&F. Men klærne er jo ikke sexy, syns jeg, men de spiller på naken hud osv i reklamen, det er sant. I tillegg har jeg ikke fått med meg noen fordommer mot homser. Det er mulig at det er mer ungdommer som har merket på seg i Europa, men her der vi bor er det nesten mer voksne som har klærne på seg.

Etter hva jeg har fått med meg er A&F som Helly Hansen var i Norge, de har bare utviklet seg litt. For øvrig veldig deilig kvalitet i bomullen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 15:57   #6
daffy

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

For en utrolig irriterende artikkel da! Nå lurer jeg også på hvilken butikk. Hva med American Apparel?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 16:00   #7
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

American Apparel tror jeg ikke det er, det stemmer ikke.

Gammel 03-06-10, 16:01   #8
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Abercrombie & Fitch. :har 15 år gammel niese:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 16:04   #9
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Garanter A&F. Det har vært masse om deres ansettelsesmetoder i media. Og det lukter parfyme i alle butikkene jeg har vært innom. De sprayer klærne med parfymen sin.

Gammel 03-06-10, 16:06   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Føniks, her.

det lukter parfyme i alle butikkene jeg har vært innom. De sprayer klærne med parfymen sin.

Greit å være advart - og er takk og lov ikke i målgruppa.

Gammel 03-06-10, 16:12   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Står nederst i artikkelen nå.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 16:16   #12
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en genser derfra i USA i 1991. Butikken fremsto litt annerledes den gangen... men genseren holdt lenge.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 16:17   #13
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Jeg må innrømme at jeg ikke har tenkt noe negativt om reklamen deres. Men det er kanske for at jeg mest bare har sett pene guttemager? Jeg har ikke tenkt sex når jeg ser reklamen deres og klærne er da virkelig ikke sexy, eller? Det er mange som er mye verre der, syns jeg. jeg har en del topper/piketskjorter derfra (uten trykk på hele magen) og de er i veldig behagelig kvalitet.

Men absolutt alt for mye parfyme og det er helt riktig at det bare er pene jenter og gutter som jobber der.

Gammel 03-06-10, 16:19   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Det stemte.

Svar med sitat
Gammel 03-06-10, 19:54   #15
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fnis, det har jeg aldri hørt om. Jeg skjønner at jeg har mye å lære før ungene blir tenåringer slik at jeg skjønner stammespråket.

Gammel 03-06-10, 21:58   #16
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Det står at det er A&F nederst i artikkelen.

Gammel 03-06-10, 22:03   #17
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av MegaMie, her.

Det står at det er A&F nederst i artikkelen.

Det er dæffor jeg visste det.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.