Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det noen måter man kan skynde på barnehagekøen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-10, 23:44   #1
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Er det noen måter man kan skynde på barnehagekøen

jeg vil bytte barnehage på klumpen...
Har søkt og ringte til den vi har på førstevalget og fikk høre at vi ligger på 1. plass, men vil ikke få plass før NESTE høst fordi de har fått fyllt opp plassene nå. (vi er prioritert men søkte etter fristen) Men altså, er det ingen måte jeg kan få han inn der i år? Dere som har erfaring med barnehagedrift, finnes det smutthull?

Grunnen til at jeg vil bytte fort er at nå har jeg fått nok. jeg har jo fortalt litt om det før. At de overkjører totalt. Glemmer å gi han medisin, gir han melkeprodukter(han er intolerant), lar han gå ute i kun body under dressen. Nå på tirsdag fant jeg ut at de lar han (og de andre småtassene) sitte rett i minibussen de har, med 3 punkt sele, selv om jeg har kun tillatt han å kjøre på tur OM han får sitte i et barnesete med 5 punktsele, helst bakovervendt. jeg har til og med tilbudt meg å ta med hans sete og feste det selv. det tar meg 2 min. Jeg fikk bekreftet fra ped lederen om at alle de små satt i slike seter. Han er kun 11-12 kg. Fant tilfeldig ut på tirsdag at de har kjørt med dem kun rett inn i minibussen.

Jeg er så sint og skuffet. Jeg håper så inderlig et av barna i den bhg jeg vil ha han i, kan slutte så han kan få plassen..

hjelper det å troppe opp med en blomst.??

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:27.