|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Protonterapeut
|
![]() Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Kilde:
Så spørs det da ...
![]() |
#2 |
Superaktiv
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Høres lovende ut. Håper det er et akseptabelt forslag nå da |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Kanskje ikke noen å leke med på lekeplassen i morgen... Håper det for deres del!
![]() |
#4 |
fornyet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Spennende.
![]() |
#5 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Det har vært så utrolig deilig, kjenner jeg. *har ordning for barnepass vi altså, men unga savner jo vennene sine i barnehagen*
![]() |
#6 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Det som blir mest spennende er om jeg får ungene (som er helt vrangsnudde og fremdeles lys våkne) opp kl. 6 i morgen hvis streiken blir avsluttet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Vi diskuterte i dag at det var veldig behagelig egentlig, å slippe maset med å rekke barnehagen 16.30. Så sånn sett blir det tilbake til det daglige kaos og styr om de åpner igjen.
![]() |
#9 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Oi, må de sette i gang med sånt på kvelden da!
![]() |
#10 |
Tatt på
|
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Hadde det bare vært så vel at de kommer til enighet og at Pie kan i barnehagen på onsdag.
![]() |
#11 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Jaha. Blir spennende dette.
![]() |
#12 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Jeg er spent på om resultatet vil bli godkjent av medlemmene (meg inkludert), det skal jo tross alt til uravstemning. Noe som sier meg at det blir mellom 6 og 8000 i lønnsøkning og det er det jaggu ikke verdt å streike for. 1 million i likelønnspott til lokale forhandlinger er heller ikke noe å juble for. Får endelig håpe at det har kommet friske midler på bordet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Jeg kan virkelig ikke tenke meg at de godtar så stor lokal pott, Siritk. Da har hele streiken vært forgjeves, og da blir jeg sur.
![]() |
#14 |
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Ingenting forbauser meg faktisk. Rammen er uansett altfor liten til at det kan utgjøre noen forskjell. Dette er virkelig ikke rette tidene økonomisk for et solid likelønnsløft. Jeg forbereder meg på å bli sur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
En anelse distre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Men om streiken skulle vise seg å bli over i kveld/natt (noe som helt sikkert ikke skjer), er barnehagene da igjen klar for åpent i morgen tidlig? Og Siritk, beklager om jeg er litt blond her, men skal da medlemmene stemme over evnt forslag over nett ila natta? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Uravstemning skjer ikke over natta nei. Det sendes ut brev til medlemmene. De i staten har feks frist til 17. juni på å svare. Arbeidet vil gjenopptas i det meklingen har et resultat begge parter godtar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Kommunestreiken: Meklingsmannen har lagt frem forslag (nrk.no)Her har reinhaldarane streika lenge, så barnehagar og skular må vaskast før dei kan ta imot barna igjen.
![]() |
|
|