![]() |
#1 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjøpe Iphone i USA?Jeg har begynt å sikle litt etter en Iphone, og vurderer å kjøpe meg en i USA. Men så har jeg googlet litt og ser dermed at man må ha amerikansk social security nummer for å få kjøpt. Kan det stemme? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjøpe Iphone i USA?*abb*
![]() |
#3 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kjøpe Iphone i USA?Mannen har kjøpt fra Australia (eller var det New Zeland) De selger uten binding - sendte mobilen som mp4-spiller..noe som forøvrig stemmer...blandt annet...
![]() |
#4 |
Sperret
![]() Sv: Kjøpe Iphone i USA?Om man kjøper uten binding, så koster den vel omtrent det samme som her? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kjøpe Iphone i USA?Du får ikke kjøpt iPhone uten binding i USA. AT&T er eneste «carrier» med iPhone i USA, og de låser aldri under noen omstendighet opp bindingen til AT&T på telefonen selv om abonnementet er betalt og kontraktstiden er utgått. Nye iPhones kjøpt i USA kan, så vidt jeg vet, ikke enkelt låses opp for bruk med SIM-kort fra andre levernadører, og selv om det skulle gå, så er vil det være et helvetes styr hver gang programvaren på telefonen skal oppdateres. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
![]() Sv: Kjøpe Iphone i USA?Then I trust the eightball. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Kjøpe Iphone i USA?Det kjem ein ny Iphone i juli, berre så du er klar over det. Den skal bl.a ha eit LANGT betre kamera (som er temmelig dårlig på dagens Iphone). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sperret
![]() Sv: Kjøpe Iphone i USA?
Så man kan spare noen slanter på å vente til juli? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har tro på forbedring
|
jo, kostet vel som en telefon MED binding i Norge ja. Jeg ser jo den - greia for han var at han har jobbtelefon og må derfor ha telefon uten binding. Han betalte 5000 for den uten binding iallefall. - inkl porto. Ble ikke stoppet i tollen.
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
Det skjedde ikke i fjor, da 3GS-modellen kom. Den nye telefonen kostet det samme som en gamle, og den gamle modellen var utsolgt lenge før den nye kom på markedet (uten å gå ned i pris først). |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|