Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Er Se Aino noe å ha?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-10, 22:10   #1
Left
Passiv

Standard

Er Se Aino noe å ha?

Jeg er i ferd med å selge Xperiaen min, og kan få en SE Aino i innbytte.
Noen som har den, og kan si litt om den?

Den har mye av de samme specs. som W995 tror jeg?

Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:28   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er Se Aino noe å ha?

Jeg digger min Aino. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om den, men jeg liker at det er taster, det er bra kamera, den er lett å bruke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:32   #3
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg digger min Aino. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om den, men jeg liker at det er taster, det er bra kamera, den er lett å bruke.

Ja det er det som er cluet for meg også. Jeg er en sann kontrollfreak - desverre kanskje - og takler i k k e å skrive meldinger på den. For det må jo være riktig må vite, så det tar uhorvelig lang tid, for må gå tilbake å rette hele tiden. Dårlig kombo med mitt utålmodige vesen...
Derfor må jeg ha tlf. med taster.

Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:35   #4
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Eldste er sånn mellomfornøyd, men det tror jeg i bunn og grunn er kun fordi han vil ha en ren touch-telefon. (Som jeg heller ikke kan begripe, jeg er også avhengig av å kjenne tastene.)

Ellers har han ikke klaget på noe.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:39   #5
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vurdere også Aino så følger med for flere erfaringer. Den har et veldig bra kamera har den ikke?

Gammel 10-06-10, 22:40   #6
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg vurdere også Aino så følger med for flere erfaringer. Den har et veldig bra kamera har den ikke?

Jo, den har 8,1 mpx.

Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 23:01   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kameraet er veldig bra! Ellers har du nok rett i at den er ganske lik W995 på mange måter. Jeg sikler litt på Xperia, men jeg er egentlig ikke klar for "heltouch". Jeg skriver mye sms, og bruker den ikke til å surfe mye. Jeg digger at den har GPS, den bruker jeg endel når den først er der, jeg liker at den er ferdig koblet opp til mail og facebook feks, ikke noe dill. Jeg er kresen på mobiler, men denne har jeg likt fra første stund, og så er den jo en SE med SE operativ eller hva det heter.

Gammel 10-06-10, 23:31   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk min Aino for ei ukes tid siden, og jeg er så langt veldig fornøyd.

Gammel 11-06-10, 20:35   #9
Left
Passiv

Standard

Skal bytte med en kompis i kveld, og jeg må si jeg gleder meg. Får en fin slant i mellom også, så dette blir bra :glede_seg:

Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 00:23   #10
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fortell da! Jeg vurderer også denne! Har sikkert ikke råd til iPhone4....

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 00:27   #11
Left
Passiv

Standard

Har hatt den i to døgn, og så langt er den midt i blinken for meg. Anbefales. Men så voldsom mye touch er det ikke på den. Bare noen hurtigvalg. Men jeg hadde jo Xperia, og savner det ikke i det hele tatt. Fikk fnatt hver gang jeg skulle skrive en sms.

Aino funker for meg så langt - og er like god som W995. Tror jeg

Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 00:29   #12
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Touchen er bare på multimediagreiene. Og når noen ringer, når man skrur av vekkeklokka. Da tror jeg ikke det er flere steder.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.