Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Koppar og tallerkar

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-10, 22:13   #1
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Koppar og tallerkar

Inspirert av Haugtussa...

Kva syns de om dette:
Black fluted mega

Eller LITT meir tradisjonelt:
Blue fluted mega

Vi treng nytt servise, til kvardags. Er dette for pynta? Er det for spesielt? Er det for gammeldags, eller er det for moderne?

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:38   #2
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Koppar og tallerkar

Jeg synes det er fint, men litt skeptisk (? finner ikke rett ord) til rillene utenpå enkelte av delene. Om det er for fint eller ikke er jo opp til dere.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:45   #3
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Tja, eg vaklar mellom å syns det er fint og syns det er upraktisk med noko som ikkje er einsfarga.

Det tyder vel på at eg bør finne meg noko anna.

Gammel 10-06-10, 22:47   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det minner veldig om Porsgrunns Maxistrå, synes jeg. Likte det sorte godt - men jeg har jo en hang til sort da.

Gammel 10-06-10, 22:50   #5
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er vel et tegn på at du bør vurdere noe annet ja.

Her er Dinera fra Ikea på vei til ferieleiligheten og Iittala Teema i hvitt på vei inn. Godt fornøyd og enkelt for poden å spise av med de litt høye kantene.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 22:52   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Enten ensfarget med riller, eller glatt med mønster, ikke begge deler. Syns jeg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 23:13   #7
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Enig med Dragen. Ellers kunne jeg nok hatt det blå der, men er ikke førstevalget.

Gammel 10-06-10, 23:30   #8
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Standard

Dette med riller og mønster har eg ikkje tenkt over, men eg ser poenget! Takk

Gammel 11-06-10, 11:03   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ingen av dem...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 12:06   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Syns den svarte var fin. Likte ikke den blå, men jeg har en mor som har dilla på alt som er blått, så det er sjelden jeg liker blått - fikk nok litt overdose i oppveksten

Her går det i hvitt IKEA 365. Sånn er det når det er ytterst få i familien som klarer å la vær å kaste ting i gulvet. Men det passer til alt da (med tanke på bordpynt), så det er jo positivt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 11:48   #11
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Kom nettopp hjem med New Cottage fra Tilbords til hverdagsfat, og kan jo anbefale dem.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 11:52   #12
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker ikke mønstret servise, jeg synes mønsteret konkurrerer med maten.

Har hatt Teema i 18 år nå, og er fortsatt fornøyd, men de blå tallerknene er i ferd med å byttes ut i hvite. De begynner å se en smule slitt ut.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 11:58   #13
Observatøren

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også Teema, og er veldig glad i det. Liker at det finnes i flere farger og matcher mummikopp/skål. Det gir et solid inntrykk men er glassert så det ser mer forsegjort ut.

Gammel 13-06-10, 12:00   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har Porsgrund Maxistrå med blått mønster som hverdagsservise. Synes det er veldig fint og liker at det er slett og ikke med riller.

Vi valgte blått fremfor sort fordi det er blåfargen som er den originale til strå-serviset og det er faktisk ganske kult å blande maxi strå og vanlig strå.

Vi har også et hvitt servise vi bruker til pynt og hverdags, Ego fra Ittala.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:11.